7. 6. 2015

4x rtěnka - za málo peněz hodně muziky!

Dnešní recenze nebude recenzí jen tak ledajakou - budu totiž recenzovat rovnou 4 produkty zaráz! Jedná se ale o rtěnky a u těch je to docela pochopitelné :) Rtěnky sbírám "po sadách", mám vždycky alespoň 2-3 od jedné značky (pokud mi značka vyhovuje) a snažím se obsáhnout co největší a nejuniverzálnější množství odstínů. Od značky Miss sporty mám ale rtěnky rovnou 4. 

MS je brána jako levná (což je), nekvalitní (ne nutně) značka určená pro dívky, které s líčením teprve začínají. Na rozdíl od takové Essence v podobné cenové relaci, která byla bloggersky akceptována. Jenže některé jejich výrobky jsou více než dobré, za přímo úžasnou cenu a hlavně - nikdo by je nedal do ruky třináctce, která poprvé objevila šminky. Přesně tak je tomu u těchto rtěnek. 


Historické okénko: První Miss sporty jsem riskla někdy v říjnu loňského roku, kdy jsem při bloumání po městě přišla na revoluční nápad, že si koupím další výraznou rtěnku. V drogerii mi padl do oka jeden zářivý odstín, ne nepodobný mojí tehdy vytoužené (a často vyprodané) Essenčí Dare to wear - 039 Sweet berry. (Dare to wear jsem si dosud nekoupila a snad jsem ji ještě neviděla v žádné drogerce skladem. Od ŘÍJNA!)

Berry mi učarovala hned několika vlastnostmi. Poměrně elegantním balením (plast je plast, ale v černé nevypadá tak lacině, plus ten průhledný proužek), samozřejmě odstínem, krytím už v první vrstvě (při zkoušení na ruce) a vůní. Tahle rtěnka nádherně ovocně voní. 

Někdy okolo Vánoc byla následována odstínem High red, v únoru přišla On fire! z výprodejového košíku v Tetě a v květnu jsem pořídila krásný plum odstín Purple crush

Kterou z těchto barev byste věnovali slečně, která poprvé drží v ruce řasenku a nějaké tóny pleti nebo barevné typy jí nic moc neříkají?

Jak vás už asi napadlo, vybrala jsem ty nejvýraznější a nejzářivější odstíny, ano. Na ty nude si totiž moc nepotrpím. Ve stojanu ale těch zářivých byla většina. 

Konečně se dostávám k tomu nejdůležitějšímu - k vlastnostem, které jsou u těchto rtěnek relativně stejné. Mezi ty nejvýraznější patří asi víc než slušná pigmentace už po jedné vrstvě. Pro představu - swatch nahoře (kratší) je jedna vrstva, swatch dole tvoří dvě. Rtěnka po nanesení lehce hydratuje; postupem času se její textura mění, rtěnka pomalu matní a po pár hodinách už jsou rty trochu sušší a barva zalézá do vrásek. Mně osobně to nevadí, mám radši držáka, který "uschne", než rtěnku, která je celou dobu jak balzám, ale za 10 minut už ji na rtech nemám (což se mi teď stalo s Astor máslíčkem).  
Výdrž je v poměru k ceně skvělá, dá v perfektním stavu tři hodinky minimálně (i s jídlem, pitím a olizováním pusy) a ještě jednou tolik ve stavu přijatelném. Hodně se mi líbí, že když slézá, tak buď ztrácí na sytosti, nebo se ztrácí celá. Jsem docela alergická na rtěnky, které slezou ze rtů a nechají jen kontury. 

(Vysoce profesionální fotka - Sweet Berry na mojí maličkosti. Čistě jenom proto, aby tu byla. Během psaní článku jsem totiž zjistila, že nemám žádnou fotku na svých rtech. Bílé půlky obličeje si nevšímejte, to je kombinace sluníčka a toho, že jsem fotku fotila sama.)

Poměrně velkým problémem může být fakt, že rtěnka se obtiskne na všechno, čeho se dotknete, ať už je to přítel, příbor nebo třeba sklenička. Nicméně, pokud nejste líní jako já a odsajete kapesníčkem přebytečné vrstvy, případně rty zapudrujete, jste za vodou. 

Ještě rychle k jednotlivým odstínům. 033 Purple crush je nádherná, studená, lehká plum barvička, která navíc disponuje lehoučkým shimmerem. Na rtech vypadá úžasně. Nad 039 Sweet Berry už jsem se rozplývala, jde o zářivou, výraznou, řvavou růžovou s tím nejlehčím nádechem do fialova, takže působí studeně. 

053 On fire! bych ohňová asi neříkala, ale je úplným prototypem korálově červené. Je to jediná doopravdy teplá barva, kterou od MS mám. 059 High red je zase elegantní tmavě rudá, která působí jako z vyšší společnosti :) Opět mi přijde, že má spíš studený nádech. 

Tohle byla asi ta nejvíc vyčerpávající recenze, jakou jsem kdy napsala, a já doufám, že vás čtení bavilo :)

P.S. V tomhle týdnu ještě očekávejte jednu recenzi na produkt stejné značky. Bude to recenze na řasenku, která je na přání Katherine Star :)

23 komentářů:

  1. Mis Sporty mám ráda a to už mi dávno není náct, ale třeba řasenky má super a rtěnku mám také, je skvělá a navíc úúúžasně voní.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně. Ta vůně je naprosto úžasná, klidně bych k ní dokázala čuchat celý den.

      Vymazat
  2. Vypadají docela hezky. Taky nemám ráda rtěnky, co zanechají konturky. Nevím proč, ale nějak miss sporty v obchodě obcházím a nic od nic doma nemám. Přitom tyto rtěnky mají moc pěkné odstíny. Asi to půjdu napravit a něco si pořídím. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem ty stojany obcházela, to je to zakořeněné "značka pro náctileté". Já se každopádně snažím polepšit a koukat na všechny stojany - třeba moc nemusím Max Factor, ale vždycky okouknu i ten. Člověk nikdy neví, kdy ho něco zaujme...:))

      Vymazat
  3. Skvělá recenze, barvičky se mi moc líbí. Od Miss Sporty jsem na základce a do půlky střední kupovala laky na nehty, řasenky a tužky na oči, které byly vážně opravdu černé. Teď mám aktuálně jeden stín, který jsem dostala a ten zase teda nijak moc super není. :) Ale rtěnky zaujaly, i když obal se mi nelíbí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) Já od MS měla snad jednou jeden lesk na rty a jinak mě míjela, základku a střední jsem mívala kosmetiku od Avonu, hodně ráda jsem mívala Rimmel a sem tam k tomu takový "opačný extrém" (drogerkovsky nejdražší věci typu L'Oreal). S tím stínem mě neděs! Po několika hodinách vybírání jsem koupila od MS paletku, protože měla odstíny nejpodobnější jedné, kterou za chvilku dopatlám a bude mi po ní smutno :( Tak teď se ji úplně bojím zkusit :D

      Obal je takový průměr mezi levnými - černá nic nezkazí, i když je fakt, že by mohla být matná:) Mně se líbí ten proužek barvy uprostřed plastu.

      Vymazat
  4. Chcem si rozšíriť zbierku špirál, takže tvoja recenzia mi veľmi pomohla. Najbližšie v dmku určite vyskúšam, aj keď vždy keď hľadám v dmku niečo konkrétne, zdá sa mi, že sú tam dva rúže z každej značky :D Purple crush a high red sú dokonolé farby- tmavé odtiene mám veľmi rada, aj keď mi veľmi nepristanú...
    Prepáč, že som neodpísla na komentár, ale cez víkend som bola len chvíľu na počítači. A ani nevieš, ako sa teším na recenziu tej špirály :) Spravila si mi deň :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to já kdykoli hledám něco v drogerii, tak je to vyprodané snad od všech značek a trvale :D Jsou nádherné! Ale na High red jsem chvilku sbírala odvahu.
      Prosímtě, výrazné barvy sluší každé, jen si na ně musí věřit :))

      Vůbec nevadí, na sobotu už ji máš nachystanou ;))

      Vymazat
  5. Od Miss Sporty mám doma momentálně korektor, který mám už opravdu hodně dlouhou dobu a pak tužku na oči :) a nově i řasenku :)

    MONČA / SOUTĚŽÍME ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Od Miss Sporty mám takové jednu rtěnku, odstín úplně takové červené (není to rudá, ale taková ta křiklavá červená..nevím, jak líp to popsat :D). Moc ji nepoužívám, protože mi přijde, že takové to výrazné rtěnky mi vůbec nesluší, ale možná je to jen můj pocit :).

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě je to jen tvůj pocit! Výrazné sluší každé, jen to chce zkombinovat s ostatním líčením a věřit si! :))

      Vymazat
  7. Pekné farby :) Ja moc rúže nenosím, mám asi dva :D
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chci zpátky do takového období, to jsem si ještě nemusela hlídat skleničky :D

      Vymazat
  8. Tak to musím říct, že ta pigmentace mě opravdu tedy hodně překvapila, to jsem nečekala :-) já mám teď ze sephory a jsem úplně nadšená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do Sephory se už konečně musím zastavit, mám tam wishlist snad až na zem, ale cestu tam jak natruc nemám :D Pigmentace je vážně úžasná, obzvlášť za těch padesát korun :)

      Vymazat
  9. Miss Sporty som kupovala počas strednej, neskôr som presedlala na inú kozmetiku. No minule som náhodou vyskúšala od nich špirálu a hneď som si ju musela kúpiť. Je na jednotku. Super extra dlhá recenzia. :-) Farby rúžov sú dokonalé.
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu! :) Jaká řasenka to byla, pro inspiraci? :)

      Vymazat
  10. Myslím, že rtěnka od MS byla první rtěnka, kterou jsem zkoušela
    Moc pěkné odstíny

    OdpovědětVymazat