10. 5. 2015

Úlovek z DMka: Balea Zklidňující krém po holení

Produktů na, před, i po holení je na trhu víc než dost, až se v tom skoro nedá vyznat. Já jich používám naprosté minimum; ačkoli kosmetická panna v tomto ohledu rozhodně nejsem, vždycky jsem si vystačila s nějakou obyčejnější (pánskou) pěnou na holení a jednorázovými holítky. Měla jsem tu čest i s produkty od WS (samozřejmě jich bylo více, ale WS mi utkvělo nejvíc) a nijak očarovaná jsem nebyla. 

Tolik k úvodu, teď už se můžu bez obav pustit do recenzování. Mojí dnešní obětí je krém od značky Balea, který je určen na pokožku po holení, který jsem ulovila při posledním náletu na drogerku.

Edit: Ještě mě napadá - malé upozornění. Od 12. do 14. května budu mimo dosah online života. Články jsem přednastavila, na vaše blogy i komentáře tady na Katastrofě bohužel kouknu až po návratu. (To ale neznamená, že mi neudělají radost :)

Já po tomhle Baleáckém produktu vlastně nijak netoužila, ani jsem pořádně nevěděla o jeho existenci (a taky mi pěkně trvalo jej najít v regálu), vystačila jsem si s krémy a séry, co mi nefungovaly na pleť. Pak jsem ale někde zahlédla tento krém, myslím, že to bylo v nějakém časopise, a zamilovala jsem se do obalu. Jak má něco rozkošný obal, musím to mít.  
Krém je původně určen po holení, ne po epilaci, ale to je jen takový drobný detail, který mě rozhodně nezastavil od jeho používání. Stál mě krásných 59 Kč. 

Při prvním testování jsem se trochu bála, "co mi to udělá", naštěstí šlo pouze o zbytečné obavy. Krém krásně (jemně, ale nevtíravě) voní, dobře se roztírá a rychle vstřebává. První plus, nemusím se bát, že se někde o něco omylem otřu. 

Co se týká samotného účinku, musím říct, že jsem docela koukala. Moje nohy byly jemné, hladké na dotek, krásně hydratované, a hlavně: zarudnutí bylo mnohem menší než normálně! Najednou žádná šílená kola, která vypadala, že jsem někoho zavraždila, spíš pár drobných skvrnek. 
Ještě jsem ale nepotkala produkt, který by neměl jediný zápor, takže i tomuto krému něco málo vytknu. První věcí, která mě zarazila, bylo složení. Docela mě udivily tři alkoholy, které jsem tam našla; nicméně, krém nevysušuje ani nepálí, takže ať si tam ty alkoholy dělají co chtějí (po progooglení jsem zjistila, že jsou tam buď kvůli zvýraznění aromatu, nebo kvůli dezinfekčním účinkům). 

I když krému stačí vcelku malé množství, pokud se holíte/epilujete párkrát do týdne, neřekla bych, že těch 125 ml nějak dlouho vydrží. Vůbec bych se nezlobila za balení dvakrát tak velké. 
Co mě ale vyšokovalo nejvíc byl stav nohou chvíli "po akci" - byly flekaté, střídala se světlá a tmavá místa (takové mapy). Nemůžu to s jistotou svádět na krém, může to být normální stav po epilaci, který jsem kvůli zarudnutí neviděla, nebo důsledek mých pokusů se samoopalovacími ubrousky, ale chtěla jsem to zmínit. Po druhé aplikaci už jsem si ničeho takového nevšimla a ani žádná alergická reakce se nekonala, tak to byl planý poplach :) I tak bych ale doporučila používat pár hodin před vyražením ven. 

Závěrem? Já jsem moc ráda, že jsem na tento krém narazila. Dostala jsem, co jsem hledala&čekala (slušnou hydrataci a zjemnění noh), pomohl mi proti svědění po epilaci a moc krásně voní, to vše za super cenu. S klidným svědomím ho doporučím i vám - už jenom to balení stojí za hřích :)

14 komentářů:

  1. Tak po něm se budu muset podívat, děkuji za tip:-) Balea je má oblíbená značka, docela se divím, že tenhle výrobek doteď unikal mé pozornosti, určitě vyzkouším:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není vůbec za co :) On je tam takový schovaný u produktů na holení, málem jsem ho taky nenašla, a to jsem po něm šla cíleně :D Mají těch věcí strašně moc :)

      Vymazat
  2. Přesně něco takového teď hledám, děkuju !!!

    OdpovědětVymazat
  3. Nj, balení vypadá hezky. :) Ale stejně asi i po holení používám raději olejíčky, jsem na ně dost ulítlá. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já a olejíček? To si neumím představit, to by mi za chvilku klouzal koberec, vyliju snad všechno :D

      Vymazat
  4. Krém vypadá dobře, zatím jsem si ho v DM nevšimla. Momentálně po holení používám mandlový olej a je to super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) To je fajn, že máš svůj top produkt :)

      Vymazat
  5. Tak na ten sa musím ísť pozrieť! Ďakujem za tip ^^

    hellomynameisev.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač :) Jsem ráda, že jsem tě inspirovala :)

      Vymazat
  6. Mám něco podobného, taky od značky Balea, možná je ve starém balení, ale je to opravdu skvělý produkt. Nepálí po něm pokožka a prodává/val se v modrobílém provedení.

    http://www.plesatazpevacka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, jestli je to jiná verze nebo jen jiné balení, já tenhle produkt málem nenašla ani, když jsem po něm šla cíleně :D

      Vymazat
  7. Krém poznám a vďaka nemu sa mi už žiadne červené vyrážky po holení nerobia, Som s ním spokojná, ale funguje len na nohy, intímne partie si s ním nejako nerozumejú.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
  8. Sociální obchodování spočívá v otevření trhů pro každého. Na eToro se můžete spojit, obchodvat a sdílet znalosti s miliony obchodníků a investorů. Navíc můžete kopírovat obchodní rozhodnutí obchodníků, kteří odpovídají vaší strategii. Registrujte se nyní a získejte chytřejší obchodní rozhodnutí využitím rozumu našich obchodníků s nejlepšími výsledky.

    Obchodujte kdekoliv Čas jsou peníze. Obchodujte na počítači, mobilu a tabletu

    Otevřené obchody na eToro - 227,651,647

    OdpovědětVymazat