24. 5. 2015

Trojnásobné lakování se značkou MOJE kosmetika

Krásný večer přeji, a doufám, že i váš dnešek završuje příjemně strávený víkend, tak, jako je tomu u mě :) Včera jsme si totiž s přítelem udělali menší výlet do Prahy na muzikál Mamma mia! Neskutečně jsem se těšila, film i písničky znám nazpaměť, tak teď už zbývalo jen vidět jej i na divadelních prknech - nebo v tomto případě v Kongresovém centru Praha. Počasí nám vyšlo krásně, obsazení jsme měli téměř nejlepší (aspoň co se týče mých preferencí) a k tomu krásná místa v první řadě - nestěžuju si :) O muzikálu asi ještě napíšu článek, tak jen zmíním, že se mi moc líbil. 

Co se týče článku dnešního, připravila jsem si pro vás troj-recenzi na tři laky od značky MOJE kosmetika. O nákupu na jejich e-shopu a své stoprocentní spokojenosti jsem již psala... jak u mě ale obstály výrobky? Vybrala jsem si hned tři laky na nehty, jeden s matným efektem, dva pískové. 

Začnu s tím matným, který jsem zkoušela jako první. S matnými laky všeobecně mám spíše negativní zkušenosti, většinou mi na nehtech nedrží (s čímž souvisí i nemožnost na ně nanést klasický top coat), začnou se rychle loupat (často i s nehtem). 

Lak má zajímavou barvu, která je docela nezachytitelná, ani moje fotky nejsou úplně přesné. Jedná se o typickou zvýrazňovačovou barvu (nevím, jestli jste ten zvýrazňovač někdo zažili, byl to kříženec mezi oranžovou a růžovou a dal se sehnat jen v hodně speciálních sadách. Já mám teď lepíky v přesně takové barvě :). Bohužel ani fotka výrobce skutečnosti moc neodpovídá, takže i já jsem původně čekala něco jiného - ale tady jsem ochotná to odpustit. Jedná se o odstín 03.

Na složení nic moc kritizovat nemůžu, nenašla jsem toluen, ftaláty ani formaldehyd, lak byl vyroben v EU a je ho klasicky 12 ml, tedy nespotřebovatelné množství. Co rovněž chválím, je přítomnost složení na lahvičce, moc často to poslední dobou nevídám. 

Teď už k vlastnostem. Štěteček je přiměřeně velký, mírně kulatý a pracuje se s ním příjemně. Jediným problémem jsou přebytečné kapky laku, které mají tendenci stékat - jeho konzistence je totiž řidší. Nanášení je tedy snadné, poměrně přesnou vrstvu vytvoříte během několika sekund. Zhruba stejně taky trvá, než lak zaschne a okamžitě jde vidět onen matný efekt. Na perfektní krytí jsou ale potřeba vrstvy dvě (případně tři tenké). Ani u dalších vrstev nebyl se zasycháním problém.

(Tohle je barevně nejvěrnější fotka, tak mi snad odpustíte, že jsem ji fotila ráno, v pyžamu, jen tak zkusmo.)
Co se výdrže týče, ani tady si nemůžu stěžovat. U matného laku jsem zvyklá tak na hodinku až dvě, než se uloupne první kousek, absence top coatu na mých nehtech je absence top coatu. Tento lak mi ale vydržel den a půl naprosto dokonalý, a to byly dny, kdy jsem vařila, uklízela, cvičila a dělala další lakunebezpečné činnosti jako divá. Další dva dny bych jeho stav označila za "ještě slušný". 

Celkově lak hodnotím velmi pozitivně. Body mu trochu strhává fotka výrobce (zvlášť vzhledem k tomu, že kosmetika se dá nejvíce sehnat právě v e-shopu) a fakt, že mírně šmouhuje. To je negativní aspekt rychlého zasychání; pokud nestihnete dobře rozetřít vrstvu, bude tam šmouha. A na rozdíl od lesklých nebo pískových laků bude sakra vidět. Výkon je však velmi dobrý, a to zvlášť k poměru k ceně; momentálně jej seženete třeba na e-shopu za směšných 25,-

Matný lak se předvedl velmi dobře; není tedy divu, že jsem měla i od jeho pískových sourozenců velmi vysoká očekávání. 

Tyhle dvě lahvičky jsou v mnoha věcech takové miniaturky Gabriely Salvette, včetně té nejkurióznější: mám pocit, jako by každý odstín byl vyroben úplně jinak. Už jsem si toho všimla u Gabči, že Eleganza a Brown Sugar jsou každý pes jiná ves - u těchto krásek to platí taky. Některé věci ale mají i společné. Jaké?

S těmi GS miniaturkami jsem to myslela smrtelně vážně. Oba jsou totiž na nehtech nádherné, oba mají přímo úžasnou výdrž a oba neuvěřitelně rychle schnou. Společný zápor jste určitě čekali: taky se neuvěřitelně špatně odlakovávají. A potom ještě specifické vlastnosti, u kterých si nejsem jistá, jestli jsou pozitivní: malé balení (možná je i spotřebuju x ale je tam toho mááálo!) a s tím související malý štěteček (trošku víc se nadřete u lakování, ale zase je to přesnější). 

Tmavší lak, paradoxně s označením 02, je ten vyvedenější z dvojice a já si jej hned zamilovala. Přesně takové barvy můžu. I vlastnosti má příjemné: stačí už první vrstva pro pěkné nehty, a díky tmavší barvě není potřeba tak přesná aplikace, nějaký nedostatek se schová.

Zde jej můžete vidět v akci. Tvoří jej tmavě modrý základ s nádechem do zelena, a za pískové vlastnosti zodpovídá mimo jiné obrovské množství stříbrných třpytek.

Světlejší odstín s číslem 04 byl, na druhou stranu, při prvním použití noční můra. Z první vrstvy jsem málem měla infarkt, bylo to jak třpytivý top coat. Navíc schnutí trvalo o něco déle, než u tmavšího (nic hrozného, pořád schnul rychle, ale v tom porovnání to bylo jako věčnost). Ani druhá vrstva nebyla úplně sytá a pořádného modrého nádechu a celistvého nánosu jsem dosáhla až na třetí.

Moje utrpení za to ale stálo. Co čtyřka nemá ve vlastnostech, to dohání barvou; ten lak je nádherný. Základ je světlounce nebesky modrý, úplně geniální barva, a dotváří jej kombinace modro stříbrných třpytek. Dokázala bych se na něj dívat hodiny a neskutečně moc lidí mi nehty pochválilo :)

Pro porovnání barev, třpytek a celkově obou pískových laků jsem udělala cosi jako amatérské ombré (které mě stálo veškeré zbytky trpělivosti :). Já jsem, i přes moje brblání, ráda za to, že mám doma oba, protože tahle koupě se vážně vyplatila. Oba dva mě totiž stály krásných 29,-. Radost mi kazí jen absence složení na lahvičce, docela by mě zajímalo, co na nehty patlám v tomto případě. 

Podle mě tahle trojka vážně stojí za hřích. A co vy na to? :)

23 komentářů:

  1. Růžový vypadá na nehtech skvěle. Ideální barva na léto.

    OdpovědětVymazat
  2. Tiež sa mi veľmi páči ten matný ružový a aj tá cena je super! :)
    ChristyShades

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta cena je vážně úžasná, a když člověk ještě chytne akci...

      Vymazat
  3. Za tu cenu je to skvělý lak. Ombre nehty bych taky chtěla někdy vyzkoušet. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak, prosím, hlavně profesionálněji než já :D

      Vymazat
  4. Ten světlejší pískáč Ti musím pochválit taky, vypadá nádherně a i ten tmavší by stál za hřích:-) A jak se mi matné laky na nehty úplně nelíbí, tak ten Tvůj vybočuje z řady a taky bych si na něj dala říct:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě stojí za to, všechny tři, a já jsem moc ráda, že jsem pořídila právě takovou kombinaci :)

      Vymazat
  5. Ten tmavší pískáč vypadá nádherně. Přes zimu jsem pískové laky nějak opomíjela, ale teď na ně zase dostávám náladu. Zrovna dnes mám na nehtech odstín Lola od GS. Od značky Moje bych ráda taky pár věcí zkusila, asi si udělám radost po zkouškách :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je opomíjím vždycky, když si vzpomenu, jak těžce jdou odlakovat :D Určitě udělej, zasloužíš si to :)

      Vymazat
  6. Mne tato znacka vobec nic nehovori a este som ju nikdy ani nevidela :( ale laky su pekne!

    Pozyvam na GA o kozmeticky balicek, tu:http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/05/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, já před tou objednávkou taky ne :D

      Vymazat
  7. O tejto značke som už počula a vyzerá super :)
    MORE than FASHION

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi víc informovaná než já :) :D

      Vymazat
  8. Zbožňujem modré trblietky na nechtoch. Posledná ombré kombinácia sa mi páči najviac, ale všetky variácie sú super :)
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  9. Jéé, muzikál ti tedy fakt závidím, taky přemýšlím, že bych jela, ale ještě jsem se nerozhodla jestli tento a nebo mýdlový princ, tak uvidím. A ten růžový je nejkrásnější :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě jeď, Mamma mia vážně stále za to! :)

      Vymazat
  10. Miluju pískové laky. :) Ten tmavě modrý se mi líbí nejvíc. :))

    Hanka z HolkyModrooky.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se pro favorita pořád rozhodnout nemůžu :D

      Vymazat
  11. Ten zvýrazňovačkový! <3 Hned druhý den jsem na něj narazila u Miss Sporty, juchů! :D

    OdpovědětVymazat