26. 5. 2015

Střípky -> "Stojí za hřích"

Možná jste si všimli, že poslední dobou se moje Střípky točí pouze kolem jediné věci. Jídla, jídla, jídla. A občas i doporučení na něco dalšího. Skoro to vypadá, že nedělám nic jinýho, než jím. No, já vlastně nic jinýho... Aby v té rubrice taky trošku víc dostaly prostor nějaké zážitky, objevy a podobně, chci vyzkoušet, jestli mi bude fungovat "doporučovací podrubrika", kterou jsem velmi originálně nazvala "Stojí za hřích"

A co se tu objeví? Jídlo, které je aspoň trochu zajímavé, nové, neznámé nebo v nějakém smyslu výjimečné. A občas tedy i něco jiného :)


Vůbec netuším, co je tohle pořádně za věc, ani kdy se to dostalo na náš trh. Vím jen to, že ty kelímky jsou úžasně praktické a drink výborný. Od Hollandie kupuju bílé jogurty, takže jsem se docela odvážně vrhla do testování těchto... pitíček. První se mi do ruky dostala espresso varianta a rozhodně to nebyla láska na první ochutnání. 

Já totiž čekala kafe, a to byl ten problém - když jsem hledala chuť kávy, není divu, že mi tahle kyselá káva nechutnala. Po chviličce jsem si ale uvědomila, že to má být spíš zákys než káva a že bych tu příchuť měla brát jako benefit, ne jako hlavní důvod, proč to piju. Pak už mi to chutnalo mnohem víc a u dna kelímku jsem litovala, že jsem nevzala hned dva..., což je další důkaz, že je důležité nemít přehnaná očekávání. Kombinace jahody a máty je takový tekutý a snad i zdravější jahodový jogurt. 

Od zdravého mlsání přejdeme k nezdravému. Na slovo "italský" já slyším, proto jsem si nemohla nechat ujít ani tento "Kinder mléčný řez" s příchutí Tiramisu. Čekala jsem trochu víc té typické chuti tohoto dezertu; namísto toho jsem dostala vážně takový mléčný řez, který má ovšem výborný kávově-mandlový prostředek! Není to extra zdravé, není to na dennodenní "odměny", ale líbí se mi ten nápad. A ani cena nebyla tak špatná - tuším kolem 11 korun?

Hádám, že jsem zhruba tak poslední člověk na planetě, kdo ještě neochutnal Flapjack tyčinku. Reakce? Bože můj, jak může být něco tak strašně dobrý? A zdravý? A jakto, že mě z toho nebolí zuby?!

Pokud jste tuhle boží věc ještě nejedli, mazejte pro ni. Stojí za to. 

Že doporučuju něco od značky Lindt, to nikoho nemůže překvapit; a že je to zrovna věc s obsahem kokosu překvapuje snad ještě méně. Karamelizovaný kokos v hořké čokoládě... kdo by odolal? Naprosto úžasně se tam mísí ořech (kokos), hořkost a sladkost, navíc ten pocit, že tahle dobrota není až-tak-nezdravá... (Akorát chci vždycky ochutnat tu variantu s mořskou solí a vždycky vyhrají mandle nebo kokos. Jsem nenapravitelná.)

V případě téhle fotky ale pokládám otázku: jsem jediná, kdo třeba půl hodiny sedí a odhodlává se čokoládu rozdělat? Tak neskutečně moc se mi líbí ty tenoučké krabičky, i ten stříbrný obal, že radši oželím čokoládu, než ho ničit! :D

10 komentářů:

  1. Toto som proste nemala vidieť takto večer!! :D Prečo mi to robíš? :D
    ChristyShades

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Promiň, já taky takové články otevírám zásadně večer :D

      Vymazat
  2. Od značky Lindt také kupujeme hořkou čokoládu, ale čistou s vysokým obsahem kakaa a je výborná. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lindtky jsou výborné snad všechny... maliny... karamelizované mandle... pomerančová kůra... ňam ňam... :)

      Vymazat
  3. Lindt a Flapjack miluju. Pitíčko Holandia jsem si nekoupila, protože nemám moc ráda jejich jogurty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem na jogurty zvyklá, kupujeme buď Hollandiu, nebo řecké :) Jsou nějak objektivně horší? :)

      Vymazat
  4. Zrovna tuhle Lindt jsem měla minulý týden a byla to neskutečně mňamozní záležitost.-)
    A nad rozděláním čokolády váhám někdy i hodiny, ale ne proto, že by se mi zželelo obalu, ale proto, že jakmile ochutnám, tak už se vezu a sním ji celou:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Závidím!:) Já bych si dala další :D

      Ten problém nemám, po chvilce mě bolí zuby :D

      Vymazat