12. 5. 2015

Střípky II. - jídlo, jarní sluníčko a kočičí opalování

Když jsem vám tuto rubriku představila a následně pokračovala s fotkami kosmetického koutku, zdálo se, že vás to docela zajímá, tak přináším i menší foto-shrnutí za další měsíc - druhá polovina dubna a první polovina května. Fotila jsem toho spoustu, od jídla a mini new-in fotek přes opravdické střípky ze života nebo opalovačku s mojí kočkou :)


Začínáme jídlem - jak netypické, zvlášť u mě :) Ovoce, kafe a spousta vody - nejlepší kombo k učení || Jeden z nejlepších obědů za poslední měsíc - smažené krevetky, brambory a dušená zelenina. Mňam! :)

Poprvé jsem zkusila žitné vločky a docela příjemně mě překvapily. Jsou trošku jiné, tvrdší, než ovesné, ale i tak byly v jogurtu moc dobré || Jedna z mých nejčastějších snídaní - opečený chleba, arašídové máslo, banán a pro zpestření i mandle :)

 Dlouho jsem vám nic nedoporučovala, tak to napravím :) Čokoládovo-kokosová mléčná rýže je výborná. Klasickou rýži zrovna nemusím, ale v téhle variantě jsem si jen a jen pomlaskávala :) || Řecký jogurt se švestkami, fíky a cereáliemi mi donesl drahý a ukázalo se, že je to naprosto výborná kombinace!

Limitka (nebo nová edice?) mlék od Müllermilch taky stojí za to. Normální jsou na mě přeslazené, ale k těm čokoládovo-oříškovým (ještě je bílá čokoláda & makadamové ořechy) to krásně sedí :) || Trocha toho osvěžení na léto. Borůvkovo-jogurtová zmrzlina od Mrože příjemně překvapila nejenom chutí, ale i složením. Je sladká tak akorát a neobsahuje tuny cukru, milion sladidel a myslím, že ani palmový olej. Brusinková tyčinka Challenger taky nebyla vůbec špatná :) 

Povzbuzena prvními jarními paprsky jsem zapomněla na alergii, sbalila ELLE a vodu s mraženým ovocem (neměli jsme led :D) a vyrazila se opalovat. Společnost mi přišla udělat naše kočka, která potom naznala, že toho sluníčka je na nic moc a schovala se mi pod nohy. Magorka :)

 (Kvůli velikosti stránky jsem fotky musela zmenšit, kdyžtak na ně klikněte, otevřou se ve větším :)
Fotodokumentace toho, co mi tento měsíc dělalo radost! Vyhrála jsem novinku od Tchiba - čajové kapsle do jejich Cafissima. Ještě jsem nezkoušela, ale jsem zvědavá a doufám, že mi budou chutnat :) || Konečně jsem si také vyzvedla svoji objednávku od značky MOJE kosmetika. S objednávkou jsem byla spokojená - nepřemrštěná cena poštovného, věci dorazily kvalitně zabalené (líbí se mi, jak má každá svůj sáček), dostala jsem také minikatalog kosmetiky a hlavně neměli vůbec žádný problém s dodatečnou změnou mojí objednávky (špatně zadané místo odběru - překlikla jsem se). Palec nahoru!

Some things are just worth your money. Jela jsem do jedné zapadlejší brněnské drogerky (velké Lactacydy za 130,- za to stály!) a objevila tam tyhle dvě krásky. Vanilková Cola je moje guilty pleasure a v ČR jsem ji ještě v plechovce neviděla, a u zázvorové limonády se mi jednak líbil obal, jednak miluju chuť - volba byla jasná. Obě plechovky mi navíc krásně doplňují moji sbírku :) || Nejvíc času jsem v dubnu strávila asi v trafice. Pořídila jsem si mocné trojkombo Elle-Cosmo-Joy a Avengers plakáty mě ukecaly i na MF. Sice si je vůbec nemám kam pověsit, ale znáte to, když něco musíte mít... :D 

Včera jsem si pochutnávala na téhle rozkošné panna cottě s lesním ovocem. Ač normálně nemám ráda tu polopudinkovou konzistenci, tahle byla chuťově tak výborná, že mi to ani nevadilo :) || Jsem jediná, komu přijdou tyhle dvoubarevné čokoládky s lisovanými zvířátky hrozně moc roztomilé? :)

Občas se povede docela výhodný nákup. Zkratka PICC K8 odkazuje na Palette Intesive Color Creme v odstínu světle měděná. Když mi ji prodavačka markovala a viděla těch 27,-, sama se tomu docela divila :) S barvou jsem nakonec až tak spokojená nebyla, tak jsem moc ráda, že jsem ji nekoupila za plnou cenu || Jeden moc výborný oběd^^

A jaký byl váš duben? :)

14 komentářů:

  1. ty jo, samé dobrůtky. Mléka Mullermilch miluju, arašídové máslo jsem strašně dlouho neměla. Ani ho nevídám v obchodech. Pana cotu mám moc ráda, ale odepřu si ji, protože se snažím zhubnout do plavek :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky koukám, že jsou tyhle články hlavně o jídle a měla bych se nad sebou zamyslet :D Jo, já bych taky ráda hubla do plavek a kolem mě je tolik výborných věcí! :D

      Vymazat
  2. Ty mi tedy děláš chutě..vanilková cola, Panna cota, mňam:-)
    Kosmetiku MOJE jsem před nějakou dobou taky objednávala a velká spokojenost, jak s obchodem, tak s kosmetikou samotnou:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samé jídlo, všude... teď vypadám, jako bych se jen cpala :)

      To je super, že nejsem jediná s pozitivní zkušeností, já byla taky nadšená...a z kosmetiky jsem sice vyzkoušela jen lak, ale ten byl úžasný! :)

      Vymazat
  3. Ach jo...jak já bych se šla opalovat nebo promenádovat po venku :D Jenže zkoušky volají. No, je to peklo:D Květnové počasí, kdy není ani moc teplo ani zima, mám nejraději:)
    ...///Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, znám to... já se letos vykašlala na všechno a odjela si rozebírat haldu :D

      Vymazat
  4. Tyhle články naprosto žeru! :-) Úžasný shrnutí!
    Na eshopu kosmetiky MOJE jsem objednávala už 2x a pokaždé maximální spokojenost. Akorát mě trochu mrzelo, že se odstíny trochu liší od reálu (aneb objednala jsem si dle eshopu růžovou rtěnku a přišla mi červeno-oranžová :D Ale tak nevadí noo).

    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jůůů, díky! :)

      Jojo, taky jsem se trochu bála jednoho laku, protože jsem si objednala zářivě růžovou a pak jsem ho viděla v kamenné prodejně, kde byl tak nějak divně do oranžova... naštěstí je ta barvička povedená, vypadá přesně, jako zvýrazňovač co bývá v těch "extra sadách", na pomezí oranžové a růžové :)

      Vymazat
  5. Müller mlíčka miluju a tohleto arašídovo-čokoládový chutná jak taková ta Nugeta, co jsme jedli jako malí :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jůůů, Nugetu pamatuju, tu jsem milovala! Ale k mlíčku mě to vůbec nenapadlo, teda, jsem ostuda :/

      Vymazat
  6. S kosmrtikou moje budeš určitě spokojená. Nedávno jsem ji taky vyzkoušela a přijde mi super! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím jsem sice zkoušela jen lak, ale jsem nadšená! :)

      Vymazat
  7. Mňam, mám hrozně ráda smetanové věci, takže panna kotu miluji:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, ale normálně mi u ní vadí ta konzistence :)

      Vymazat