1. 5. 2015

Meruňkový peeling Rival de Loop

Krásný den přeji, jak jste přežily pálení čarodějnic? Doufám, že jste ulétly každému, kdo za vámi běhal s pochodní :) My si užívali pohodičky na zahradě, přítel si opekl špekáčky a cigáru, já tyhle nezdravosti vyměnila za brambory z popela a cibulové kroužky na grilu. Jinak dnes mám v plánu kosmetickou schůzku, na kterou se moc těším, a už pro vás chystám In&Out článek, v neděli snad bude online :) A jaké plány máte vy na prodloužený víkend?
K produktu, který budu dnes recenzovat, tedy Peelingovému gelu Rival de Loop, jsem se dostala docela neplánovaně. Na mojí spíše mastné pleti se začaly objevovat šupinky a stroupky, které se mi ani trochu nelíbily, tak jsem si umínila, že v rámci pleťové péče přidám ještě další level. A o dva dny později jsem byla v Rossmanu a zraky mi padly právě na tuto malou lahvičku - která byla v akci a poslední. Že ji musím mít bylo nasnadě. 
Podle výrobce je vhodný pro suchou (ehm, ehm) a velmi citlivou pleť (tak široký pojem se mi líbí, tam se možná vlezu - nebo mi to aspoň neublíží). Má mít neutrální pH (což jsem netestovala, tak budeme věřit), hydratovat a vylepšovat vzhled pleti. Podle složení neobsahuje alkohol. No budiž. 

První zádrhel ale nastal, když jsem se o tom chtěla sama přesvědčit. Kdo máte křehké, tenké a nedejbože ještě dlouhé nehty, ani nad produktem nepřemýšlejte, protože se do toho v životě nedostanete. MR paletky hadra. 
Když jsem ale překonala tento problém, musela jsem uznat, že vůně je vážně příjemná (cítím avizovanou meruňku a celkově je to taková jemná, lehčí a letní vůně), a konzistence taky. Prostě gel o ideální hustotě

Vrátím se ale k tomu, co vás zajímá nejvíc, a to je účinek: gel se mi podařilo poměrně rychle napěnit a stačila ho úplně malá kapka, takže si ohledně výdrže balení (které vypadá hodně malé, ale je to 75 ml a s tím už se dá pracovat) začínám dělat menší naděje :). Peelingové částečky jsou znát, je jasné, že něco dělají, ale přitom pleť nepříjemně neodírají. Po umytí jsem měla obličej příjemně hydratovaný a přišlo mi, že i jemnější. 
Celkově produkt moc ráda doporučím. Je to příjemný peeling, který dodrží, co slibuje, má poměrně sympatické složení a ani cena se nepohybuje v závratných výškách (40-70 Kč myslím?) A tu vůni musíte očuchat!

18 komentářů:

  1. Kde můžu přičichnout? :-) Vypadá dobře. :-) Já mám zatím peeling od Garnier a je taky fajn.
    giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Rossmanu, pokud otevřeš to balení :D Peeling od Garnier? Mrknu na něj! :)

      Vymazat
  2. Ja na peelingy taky nedam dopustit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je taky miluju, ale tohle je můj první vyloženě na pleť, předtím jsem vždycky použila nějaký tělový *stydí se* :D

      Vymazat
  3. Upřímně řečeno jdou peelingy dost mimo mě. Ty na tělo nepoužívám, protože nemám nervy na sebe něco "patlat" (musím se přemáhat i když se chci nakrémovat tělovým mlíkem) a co se týče peelingu na obličej, tak ten sice mám, ale vždycky na něj zapomenu :D Jsem v tomto ohledu beznadějná :D
    ...///Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky děsivě líná - tělové mléko už nějak přežívám, ale tělový peeling... ne-e, sice krásně voní, konzistenci miluju, ale připadá mi, že ty částečky pořádně nesmyju, takže je to takový "treat" jednou za čas. U pleti jsem ale naznala, že to aspoň zkusit už konečně musím, a tady jsem se teda zamilovala :)

      Vymazat
  4. Rozhodně se po něm v Rossmanu porozhlédnu, protože jeden zrovna hledám. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Peeling vyzerá naozaj zaujímavo, ale viem,že by som ho nepoužívala. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky beznadějná v pravidelnosti používání... čehokoli? :D

      Vymazat
  6. Super príspevok, ja som skúšala zatiaľ len nejaký peeling neznámej značky a moc sa mi nepáčil :)
    Michelle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, s neznámýma značkama taky nemám dvakrát skvělé zkušenosti :D Tak jsem radši trapná a sahám po těch "ověřenějších". Jinak díky za pochvalu :)

      Vymazat
  7. tak túto značku vôbec nepoznám, ale asi preto, že na SR nemáme Rossmana :D
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cože? Fakt? :D Jsem ráda, že jsem z Česka! :D (občas). Já o ní sice slyšela, ale tohle je můj první produkt... pravděpodobně ale ne poslední :)

      Vymazat
  8. Ja zatiaľ používam peeling od Clean and Clear, ale aj tento vyzerá výborne :)
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jů, C&C jsem dlouho neměla v ruce, budu se muset kouknout na jejich sortiment :)

      Vymazat