20. 5. 2015

Litrovka od Kallos - Potřebuje tady někdo spravit vlasy?

Vlasy byly vždycky kapitolou mojí beauty rutiny, kterou jsem zanedbávala. Šampon, opláchnout, zabalit do ručníku, sprej na rozčesávání (pokud si vzpomenu), rozčesat a spát. Jednou za měsíc až dva na vlasy vyplácnout kelímek barvy a tím jsem tak nějak skončila. 

Pověstná probírací "facka" přišla až nedávno, kdy jsem se jen tak prsty probírala konečky vlasů, když mě něco zarazilo. Moje vlasy mě dřely do prstů. Přesušené, tvrdé, nehezké konečky. A dost!, řekla jsem si. A začala hledat.  


Nejsem žádná zatracená minimalistka, říkala jsem si, když jsem na Parfums házela do košíku tuhle litrovou obryni. Nejsem slaboch, přemýšlela jsem, když jsem vyšlapávala jezdící schody v OC Letmo. Jsem kráva, honilo se mi hlavou po třech hodinách lítání po městě s tou obrovskou pikslí. Dámy a pánové, představuji vám produkt, skrývající se pod názvem Kallos Maska pro barvené vlasy s lněným semínkem a UV filtrem. Zázrak v jednom ohledu, zlo v druhém. 


Ve chvíli, kdy se mi masku podařilo dotáhnout domů, jsem se už nemohla dočkat, jak si budu moct opět umýt vlasy a vyzkoušet ji. Moje nadšení trošku zchladila informace, že ji mám nanést, pět minut počkat a pak teprve smýt. Pět minut, co prosím?! Tak dlouho netrávím málem ani v koupelně, natož ve sprše... Já věděla, proč používám bezoplachové produkty.

Krása něco stojí, třeba pár litrů vody, tak jsem zatnula zuby a přehodnotila sprchovou rutinu (začínám s vlasy, ne končím). A můžu vám říct, že to za to rozhodně stálo. Už ve sprše totiž poznáte, že se s vašimi vlasy děje něco super. Z mého hrubého, na dotek nepříjemného čehosi se najednou staly heboučké, hladké vlasy, se kterými šlo hned lépe manipulovat. 


Ale pokračujme dál, tedy ke chvíli, kdy jsem -už suchou- hřívu rozčesávala. První věc - vlasy byly mírně zjemněné (ale ne tak, aby splihly, a to mám jemné vlasy), ale přitom nezatížené ani neumaštěné. Zejména moje problematické konečky na tom byly mnohem lépe - a to natolik, že mi i kamarádka řekla, že mám mnohem hezčí vlasy. Po první aplikaci! Padám na zadek a tleskám. 

Nic ale není jenom bílé (světlé, růžové). Tak jako každý produkt, i maska má svoje zápory... jako třeba velikost balení. Na jednu stranu je fajn, jednou si koupím masku a mám na rok vystaráno, na druhou stranu... kdo se s tím má tahat, nedejbože třeba taky cestovat? Nehledě na to, že mi málem utrhlo poličku ve sprše. Tohle nakonec řeším tak, že si trochu odmáznu do víka a to beru s sebou do koupelny; a jak vypatlám aktuální krém, bude i kelímek. 


Druhým problémem je složení. Najdete v něm třeba ropný derivát nebo sloučeniny, které neumím ani opsat, natož vyslovit nebo identifikovat. Na druhou stranu můžete vidět i avizované lněné semínko, a ty sloučeniny možná zajišťují ochranu před zářením. V tomhle ohledu je to váš boj, já se rozhodla to neřešit - přece jenom patří spíš do konečků, příp. délek; na kořínky ji cpát nebudu, k pokožce hlavy si taky ani nečichne. Se složením souvisí i vůně, která je takovým pluso-mínusem: je zčásti chemická, zčásti bych řekla, že tak voní to semínko. Mně vůně přijde příjemná, ale soudím jen a pouze za sebe. 


Jak to celé shrnout? Litr "našlehaného másla" na vlasy je litr našlehaného másla, a pokud vám za to ty unavené ruce budou stát, za sebe můžu masku jen vřele doporučit. (Seženete i balení o 275 ml, ale to se krutě nevyplatí. Nebo nebuďte škrti jak já a zaplaťte si poštovné... a bude se s tím tahat někdo jiný :) Neslibuje zázraky typu "udržím barvu na vlasech 4 roky", v tomto ohledu žádné zázraky nedělá (a já už taky nejsem naivní, abych je čekala, produkty na barvené vlasy jsou na trhu z jiného důvodu), na vysušené, nehezké konečky nebo při rozčesávání má ale účinek víc než pozitivní. Nejlevněji ji seženete asi na Parfums, cena je ale víc než lidová i jinde - pohybuje se od 75 do 100 Kč, což mi přijde vcelku slušné. 
(A pokud nebarvíte, je asi ještě milion dalších druhů, měla jsem docela problém vybrat.)

Zaujala vás maska? Jdete do ní? :)

16 komentářů:

  1. Ojojoj, to jsem neměla vidět. Můj problém je, že mi mé vlasy přijdou trochu moc střapaté. Pořád ale nevím, jestli mám suché nebo nesuché nebo mastné (asi spíš ne, když mi stačí mýt je dvakrát do týdne, většinou stačí i jen jednou) nebo jaké vlastně. Ovšem tohle se mi zamlouvá. Jen to složení, achich ach, když posledních zhruba pět let jedu v šamponech bez silikonů :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Silikon tam není! Pokud se teda neschovává. Ale je tam ta ropa :D Taky používám šampony bez silikonů, ale úplné vynechání silikonů mi dobrotu nedělá, tak mám zásadu "nebudu je řešit, dokud se nepřiblíží k pokožce hlavy" a docela to klape.

      Taky myju dvakrát do týdny a o vlasech si nemyslím, že je mám mastné - u tebe bych tipla, že budeš mít ten běžný, smíšený typ se suchými/problematickými konečky, podle popisu.

      Kdybys bydlela blíž, donesla bych ti vzorek na vyzkoušení :D

      Vymazat
    2. Asi to risknu a zkusím tu vitamínovou :D Nahlodala jsi mě! :D

      Vymazat
  2. mela jsem od Kallosu keratinovou a taky spokojenost. Tak mam ted od nich mleko pro lesk a spokojenost. Maznu po myti do mokrych vlasu a hotovo. Taky lenost se s tim babrat ve sprse :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Keratinovou má kamarádka a chválí ji :) Jojo, jsem větší chlap než přítel, ten je ve sprše deset-patnáct minut, já jsem za dvě minutky venku ze sprchy a za dalších pět i z koupelny a "ready to sleep" :D

      Vymazat
  3. Ja mám tiež maksu od Kallosu , s keratínom :) Sú naozaj super a výhodné, tiež vcelku odporúčam :)

    http://dailywithcappucino.weebly.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu keratinovku jsem zvažovala, nakonec vyhrála tahle. Díky za komentář! :)

      Vymazat
  4. Moje vlasová rutina je podobná té, kterou popisuješ na začátku. Občas udělám změnu a vydržím pár týdnů a zase se vrátím k normálu. Masku neznám, vypadá to dobře, až na tu velikost balení :-) Skvělá maska proti suchým vlasům je Macadamiová, ale špatně se u nás shání

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona je ta velikost na jednu stranu celkem výhodná, i kyblík se po spotřebování bude hodit, ale měla jsem problém ji jak unést, tak umístit :D Já se zatím držím s touto maskou a jak mě omrzí, tak mám vlasový fluid, tak snad se svými vlasy něco udělám :)
      Macadamiová? Jako z ořechů, nebo jde o jméno značky? :)

      Vymazat
  5. Já si v minulosti pořídila od Kallosu masku z řady Latte a nevím, ale přišla mi průměrná, takže jsem z ní byla víceméně zklamaná. Ale tím neříkám, že je Kallos špatná značka, moc ráda v budoucnu vyzkouším i jinou variantu, třeba právě tuhle:-)
    Jinak napoprvé volím menší balení, i když se finančně tolik nevyplatí, teprve až zjistím, že ten produkt je ono, tak se nebráním velkému balení:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S Latte zkušenost nemám, ještě tak přeneseně znám ten Keratin, co zmínily holky výše, tak nemůžu soudit. Taky je otázka, pro jaký typ vlasů byla určena - já beru právě na barvené vlasy, protože doufám, že výrobci jsou si vědomi, že my barvičky máme sklon k přesušeným a občas i zničeným vlasům.
      Já si říkala, že i když bude průměrná, tak mi to za těch pár korun stojí, a kdyby bylo úplně nejhůř, tak prostředek na mytí podlahy za 70,- taky ujde :D :D

      Vymazat
  6. Ešte som od tejto značky masku neskúšala, ale vyzerá výborne :) Tiež mám niekedy problém s vlasmi, ktoré robia fakt divné veci, len neviem, či by som mala nervy sa s tou masku tak vyhrať a poriadne ju naniesť...
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se to třeba postupně zautomatizovalo natolik, že už ani nemám pocit, že se s ní nějak otravuju - ale pořád jsem poněkud znevýhodněná běžným časem, který ve sprše trávím :D Myslím, že maska je úplně ideální pro někoho, kdo se na 40 minut denně vyplázne do vany :D

      Vymazat
  7. Ja som ju skúšala a nerobila s mojimi vlasmi nič, mám ich normálne, len končeky sú suchšie a rozštiepené, skrátka klasika aké má asi takmer každá žena, maska vlasy nemastí to je pravda, ale zázrak to nie je, najlepšia pre mňa zatiaľ bola Matrix Total Results, to bolo super. Táto Kallos mi navyše nevoňala.
    Bianka

    OdpovědětVymazat