3. 5. 2015

In&Out - duben 2015

Jak jsem slíbila, přináším vám další článek s bilancí nakoupeno x spotřebováno. Bilance je to poměrně zajímavá a bloggersky typická, jak můžete vidět na fotce níže - v číslech to je 27 produktů a 6 vzorečků do plusu, 4 produkty a 21 vzorečků do mínusu. Možná je načase zastavit nakupovací mánii a začít spotřebovávat...

PŘÍRŮSTKY
Tady to je, tady to vidíte. Všechny nakoupené a jinak pořízené produkty v celé své kráse. Ale jinak jsem vlastně úplně - a zcela - normální. Nálet na DMko jsem udělala asi třikrát nebo čtyřikrát, proto takové množství Balea produktů :) Jinak si výjimečně trošku rozebereme i nové produkty, rozfotila jsem je asi do čtyř fotek, protože kdybych měla psát všechno pod jednu fotku, tak to bude mít kilometr...

V řadě nahoře najdete barvu od Palette DELUXE v odstínu 562, což už je taková moje klasika. Tělové mléko Aroma Ritual jsem čapla ve slevě asi za třicet korun, neber to :) Letní BALEA výrobky byly prostě neodolatelné, takže mám ve sbírce další tři deo spraye, plus šampon, klasiku všech klasik, jsem si koupila do zásoby (v tom aktuálním už se brzo propracuju do půlky!). Lactacyd je taky moje stálice, za Palette barvu K8 vedle něj jsem nedala ani třicet korun a AVON EDP (Femme & Little black dress) jsem koupila na Vinted, jedna mě vyšla asi na 80 Kč a jsou úplně nové :)

Výrobky dole: Kosmín na migrénu jsem si chtěla koupit už delší dobu. Stihla jsem ho i vyzkoušet a vážně mi trochu ulevil. Alverde čistící pleťový gel tu bude taky pořád dokola, můj oblíbený produkt :) O peelingu Rival de Loopjsem vám psala, makeup Stay Matte od Rimmelu jsem pořídila za 80,- díky DM kuponkům, a krém na ruce Aroma Ritual je součást výhry u Ketrin a moc krásně voní :)

Levá strana spodku. Ebelin tampony někdo chválil, tak jsem je chtěla zkusit. Kosmetickou taštičku a Avon řasenku SuperShock Brights jsem dostala od mámy, která taštičku nevyužije a řasenku si koupila modrou (prý ji málem omývali, když to zjistila :) Miss sporty paletku jsem popadla jako náhradu za jedny moje duo stíny, které mi pomalu dochází a právě tyto mi přišly nejvíce podobné odstínem. Essence Fix&Matte transparentní pudr mám taky z Vinted, chtěla jsem jej vyzkoušet a přijde mi super :)

Poslední část, kterou vám ukážu, zahrnuje: věci z časopisů (Sally Hansen, kterou má teď každý, Essence lak z JOY a vzorečky Vichy), zbytek úžasné výhry od Ketrin - Balea balzámek, odstraňovač nehtové kůžičky, Rimmel 60 sec. lak, antibakteriální gel z Bath&Body a taky vzorečky CC krému od Lirene a Nivea tělové mléko do sprchy. Úplně vlevo mám ještě dva vzorečky od Avonu :)

SPOTŘEBOVÁNO
Alverde mycí gel pro normální a smíšenou pleť - tento gel s mořskou solí už jsem zmínila výše. Od té doby, co jsem ho objevila, už na pleť nepoužívám víceméně nic jiného. Je šetrný, veganský, snadno se s ním pracuje, na pleti je příjemný, nestojí moc a vydrží poměrně dlouho (2-3 měsíce při používání 2x denně). Můžu jen doporučit.

Avon rtěnka Kiss'n'love v odstínu Beating heart byla moc krásná červená, i když spíš balzámkového typu a bylo potřeba více vrstev pro krásnou pusu. Měla jsem ji tu docela dlouho, jen tak se mi tu válela z pouhé nostalgie (zbývalo tak na dvě přetření) a tento měsíc už se s ní rozloučím.

Alverde Tonikum pro nečistou pleť má svoji samostatnou recenzi tady, takže na ně nebudu plýtvat místem :)

Odličovací tampony Tip Line jsem popadla víceméně jenom proto, že jsem potřebovala odličovací tampony a v Tetě byly ve slevě. Nejedná se o nějak hrozný produkt, ale žádný zázrak to taky není, přišlo mi, že mě trochu dřely. Každopádně jsou ze 100% bavlny, což není vůbec špatné...

Vzorečkyyyy! Tentokrát jsem se činila, tak je spíš rychle shrnu :)

Část vlevo, celá ta velká, jsou krémy, které jsem používala na nohy po epilaci. Víte, že na nohy jde použít jak dvoufázový krém na pleť, tak krém na vyspělou pleť nebo pleťová maska?

Vpravo zase můžete vidět vzorečky z mého vzorečkomake-upového testu.

Úplně dole jsou věci, které jsem doopravdy vyzkoušela:
Samoopalovací ubrousky od Oriflame sice fungují, ale flekatí a navíc strašně smrdí. Ač mám jinak Oriflame ráda, tady říkám: ruce pryč!

Pleťová maska s minerály z mrtvého moře od Avonu mi je dobře známá, mám doma její plné balení, vzoreček jsem tedy spotřebovala tak symbolicky.

Vzorek vůně je EDP Little black dress, která voní moc krásně! :)

A sérum proti vráskám Anew je sice krásně třpytivé a vypadá hrozně nadějně, ale štípe a když se mi kapka omylem dostala do oka... nepřála bych vám to zažít. Takže můžu doporučit tak leda na ty nohy :)

A jak jste na tom vy s přírůstky a spotřebovanými? :)

12 komentářů:

  1. pěkný článek. Zaujaly mě ty samoopalovací ubrousky od Oriflamu a je škoda, že jsou tak hrozné.
    giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Co se týče ubrousků, no, já ještě nepotkala snad jediný samoopalovací produkt, který by mi plnohodnotně nahradil opálení - většinou to buď hrozně nedrží, nebo flekatí. Chyba byla možná i v aplikaci, trochu jsem bojovala, než jsem pochytila, jak je vlastně používat :D

      Vymazat
  2. Tyjo, ty toho máš. Je pravda i u mě že více nakupuji než spotřebovávám a skřínka se plní čím dál víc..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A zásoby rostou a rostou a peněženka pláče... :D

      Vymazat
  3. Kdysi jsem měla vzorek Anew, už přesně nevím, co to bylo, zda sérum nebo krém. Sloupala se mi po tom pleť a náprava trvala docela dlouho, takže za mně nee.
    Nakupovat je větší zábava než spotřebovávat, ale když kápnete na ten pravý produkt, tak je zábava i spotřeba :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně proto se neodvážím patlat to výš než na nohy :D Mě třeba baví spotřeba podobně jako nákupy, mám takovou zvláštní masochistickou radost, když vyprázdním nějakou lahvičku... :D

      Vymazat
  4. riadne ti toho pripadlo, ten lak od Sally čo bol teraz v Elle som chcela aj ja, ale na SR nebolo k časopisu nič :/
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej, to mě mrzí :/ Ale můžu prozradit, že jsi zas tak o nic nepřišla (chystám samostatný článek, ale na nehty mi teda absolutně nepomohl)...

      Vymazat
  5. Ach jo, potřebuju jít na nákupy :D Jenom co to vidím, už mě to zas táhne na drogerkový maraton :D
    ...///Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D Já byla zase dneska a už si to začínám vyčítat :))

      Vymazat
  6. Ahoj, mám taky ten miracle cure lak a musím říct že je úžasný, nehty se mi nelámou a díky tomu roshou do delky kterou sem nikdy neměla :) určitě se můžeš těšit ná krásné zdravé nehty :)
    - Lenka www.cityflower.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně na nehty nepomohl a kamarádce taky ne :/ Ale já mám nehty tak příšerné, že už jsem s tím smířená, takže ho teď používám jako base coat a na to je úplně super :D

      Vymazat