16. 5. 2015

Experiment se Sally aneb Jak jsem zachraňovala nehty

Stejně jako většina otroků své krásy jsem i já minulý měsíc vyrazila do trafiky pro novou Elle s dárečkem od Sally Hansen (mimochodem, současná Elle s termálkou od Avéne mě střídavě láká a neláká - minerálku/termálku/whatever mám Baleu a Vichy, potřebuju nutně i Avéne?), který měl zachránit příšerný stav mých nehtů. Vzhledem k tomu, že moje nehty samy o sobě vážně nejsou nic hezkého, říkala jsem si, že bych pak měla určitě napsat recenzi, jakožto "nejpovolanější z povolaných" (protože u někoho, kdo má nehty přirozeně fajn a občas se mu zlomí, je sice hezké, že je Sally super, ale člověku s nehty v dezolátním stavu to nic moc neřekne). 

Na druhou stranu jsem si dovedla představit, že recenzí a názorů se vyrojí tak 300, protože každý, kdo kdy po Sally toužil, určitě uvítá nabídku mít ji o kilčo levněji a k tomu ještě časopis zdarma! Nakonec to tedy vyřešila současná podoba článku - report o mých nehtech, který jsem průběžně fotila (dokud mě to ještě bavilo) a na závěr pár slov.

Tahle fotka je pořízená po první aplikaci Sally, myslím, že to nebylo úplně okamžitě, spíš večer jsem lakovala a ráno fotila. Můžete vidět "krásný" stav mých nehtů (už je ani nepiluju na stejnou délku, nemá to cenu, stejně se zlomí) a všechny problémy, kterým čelím - třepení, lámání, zalomování i křehkost.

(Ano, vím, že je to naprostá hrůza, ale nějak takhle vypadají moje nehty odmala a nepomohlo vůbec nic, a to už jsem vyzkoušela spoustu laků, přípravků i potravinových doplňků. Výjimečně mají i světlou chvilku, ale ta nikdy nevydrží dlouho. Tak už jsem to vzdala a snažím se je alespoň mít pořád nalakované, protože ta hrůza nejde tak vidět.)

(Omlouvám se za to pozadí, začernila jsem je, protože v pozadí bylo něco, co už patří do soukromí, a já si toho nevšimla)
Druhá aplikace. Změna? Žádná, až na to, že jsem si ostříhala záděrky a trošičku zarovnala nehet na ukazováčku. 

Tohle je myslím po čtvrté aplikaci, kdy jsem se rozhodla ukázat i palec. Co se změn týče, můžete vidět, že se mi dva nehty úspěšně zlomily, malíček na zlomení pracuje a palec se tak roztřepil, že jsem musela část nehtu zapilovat. 
A poslední fotka je po téměř měsíci, co jsem Sally používala (ať už samostatně, nebo jako base coat). Nehty se mi třepí a lámou pořád stejně, dorůst se jim nedaří a vzpírají se jakémukoli pokusu o zlepšení jejich stavu. 
A teď chvilku o Sally samotné. I když nehty mi zázračně a dlouhodobě spravit nedokázala, možná spíš naopak, při první aplikaci mi vrstva laku vážně nehty tak nějak zacelila (vzhledově). (Potom už to moc super nebylo, Sally se loupala i s mojí nehtovinou, nic příjemného). To z ní dělá naprosto ideální podkladový lak, protože zahladí nedokonalosti na nehtech a nános barevného laku pak vypadá hned lépe. Mám pocit, že dokázala i prodloužit výdrž laku (hlavně u matného - matné laky mi většinou vydrží tak den, se Sally to byly tři dny naprosto neporušený). Mezi další pozitivy patří to, že rychle schne. Base coat je to skvělý, používat ji jako zázračnou kúru denně nebo obden však za sebe doporučit nemůžu. 

6 komentářů:

  1. Tiež som chcela tento lak vyskúšať, ale u nás na Slovensku k Elle nebol a tak som sa na to vykašlala a po tomto som rada :D. Ja síce mám pevné nechty, ale už som začala brigádovať a stále pracujem z rukami a nechty sa mi tam vždy lámu a preto som to chcela vyskúšať, ale možno by to bolo aj na škodu a sama si toto teda isto nekúpim :)
    letná giveaway
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasné, tak pokud máš nehty v pohodě, tak by ti na to třeba pomohl... nebo by se loupal i s nehtem :( Nechci vysloveně odrazovat, ale ty dvě stovky za něj jsou zbytečně vyhozené... ta stovka u té Elle ještě šla. Base coat je to perfektní.

      Vymazat
  2. Mně naopak dokáže neuvěřitelně zpevnit nehty :)
    My Make-up Store

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ti závidím, věnuješ mi svoje nehty? :D

      Vymazat
  3. Měla jsem podobný problém a nakonec mi pomohl p-shine, po 4 sezeních byli moje ruce o 100% lepší

    OdpovědětVymazat
  4. Objevte eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde 1,000,000y klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Obchod odkudkoli Čas jsou peníze. Obchodujte na počítači, tabletu a mobilu

    227,651,647 - Otevřené obchody na eToro

    OdpovědětVymazat