8. 5. 2015

Dvě tekuté svačinky, které vám dodají sílu do celého dne

Krásný a sluneční státní svátek! :) Jak se máte, co nového? 

Já se na pár dní blogově odmlčela (i když pouze, co se týká psaní článků, vaše blogy jsem poctivě sledovala) - měla jsem obrovskou spoustu práce a příprav ohledně pořádání jedné akce a podpisu smlouvy v další práci (už s pořadovým číslem tři, jestli já nejsem workoholik, tak pak nevím, kdo ano :D), a taky jsem trochu šetřila tématy na články - mám docela dost inspirace, tak bych to nerada "zabila" pár větami a článkem s nulovou vypovídající hodnotou.. Teď už je nicméně všechno zařízené, akce za mnou a já se můžu naplno věnovat práci blogu.

Na dnešek jsem si pro vás připravila něco z toho nekosmetického světa, protože tu teď mám spoustu nových produktů, které jsou sice ready na testování, ale na recenzi ještě ne (protože většiny z nich jsem se samozřejmě ani nedotkla), případně k nim nemám fotky. I tak věřím, že si moje recepty na "energizující" snídaně či svačinky, které jsou navíc ideální na léto nebo pro ty, co na snídani nemají čas, užijete! :)


1) Smoothie, které dává křídla!
O smoothie, šťávách, dřeních a jiných ovocných a tekutých svačinách jste jistě už slyšeli. Už smoothie jako takové, ať už je jakékoli, má povzbudivý účinek a je naprosto ideální na svačinu. Proč? Obsahuje sacharidy a vitaminy z ovoce (a pokud je doplňujete mlékem nebo jogurtem, tak i bílkoviny). Pokud ale máte pocit, že dávka ovoce by na povzbuzení mozku dostatečně nestačila, můžete se inspirovat ode mě:

CO (alias účinná látka)? To, co vidíte na fotce, je odborně vyrobený mix kiwi, limety, jablka, citronu, banánu (držím se pravidla, že by se neměly míchat barvy, stejně jako by se nemělo míchat ovoce a zelenina!), a okurky (dobře, tak tady už se toho zas tak nedržím). Ta důležitá část je ale poslední ingredience: zelený čaj

Kdykoli potřebuju povzbudit, přidám si do smoothie sypaný zelený čaj. Má spoustu super účinků (pozitivní vliv na metabolismus, navazuje na sebe škodlivé volné radikály, nabudí a povzbudí), většinou i příjemnou chuť a aroma a nezruinuje snad vůbec nikoho. 

JAK? Čaj přidávám jak se mi zrovna zachce - někdy jsem líná a jen přisypu pár lístků, někdy si čaj uvařím, nechám vychladnout a potom jím smoothie naředím. A pokud máte náhodou doma matcha tea - ten je nejlepší! :)

2) Trocha čokolády nikdy nikoho nezabila 
Tohle bylo původně fakt vznešené pití, obsahující kolem tří druhů mandlových mlék a dalších super věcí (tak to dopadá, když přebíráte recepty amerických bloggerek), tak jsem byla okolnostmi donucena být tak trochu Babica a experimentovat s tím, co je k dostání. Dopadlo to překvapivě dobře, takže si dovolím vám představit čokoládový thickshake, který je jednoduchý na přípravu: 

2 banány, 1/4 hrnku mandlového (kokosového, ovesného....) mléka, 1/2 hrnku bílého jogurtu, 2 lžíce kakaa, hrst ořechů (já použila mandle), špetku skořice, a (pokud se neobejdete bez cukru) 1 lžíci javorového sirupu stačí důkladně smíchat (doporučuju robota nebo smoothie maker) a pak už jen servírovat. 

Výsledek byl překvapivě výborný. Vznikl mi napůl čokoládový shake, napůl nějaký lehký puding (prostě tekutina o zvláštní konzistenci), který mě zasytil na pěkných pár hodin a polahodil mým chuťovým buňkám. Dokonce i příteli chutnal - a musím podotknout, že on nemá moje zdravé pokusy zrovna dvakrát rád :)

Snídáte/svačíte "tekutě" často, nebo si na tento způsob stravování zrovna nepotrpíte? :)

10 komentářů:

  1. Druhé smoothie mě zaujalo více, musí to být mňamka. :-)
    giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla :) :D Dala bych si klidně zase, a to jsem je dělala naposled včera :)

      Vymazat
  2. Tyjo, obojí vypadá luxusně! Smoothies letos chci dělat spoustu, moje nejoblíbenější je jahodový shake s mlékem a se zmrzlinou ^^
    tribanany.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Tak držím palce, ať máš spoustu inspirace :)

      Vymazat
  3. Víc se mi líbí druhý smoothie, kvůli té čokoládě :-) Jsem moc líná mixovat takže moje svačinky tekuté nebývají. Klidně bych si ale dala banán, kousek čokolády a zapila to zeleným čajem :-)
    http://jsikrasna.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To zní taky jako super recept, to možná vyzkouším! :D

      Vymazat