28. 5. 2015

B*pretty - rtěnkozázrak za euro

Jako každá správná bloggerka bych měla dřív nebo později publikovat nadšený článek o produktu, který v naší krásné malé zemičce jen tak neseženete, a tímpádem můžete jen závidět a brečet a brečet a závidět. To byla nadsázka, neberte mě zas až tak vážně, ale pravdou je, že dneska se chystám vychválit produkt, pro který musíte za hranice.

Půjde, jak už nadpis napovídá, o rtěnku; o rtěnku velice levnou a velice neznámé značky, zato však krásnou, účinnou a příjemnou. Kupovala jsem ji naslepo a jen tak ze srandy - o to víc jsem ale pak byla mile překvapená. Země původu je Rakousko, což není nějaká nepřekonatelná vzdálenost. A jak u mě tedy rtěnka uspěla?


Mým vyvoleným odstínem se stala pětka, označená "originálně" jako pink. V době, kdy jsem ji kupovala (v zimě) jsem zrovna takový nějaký odstín potřebovala - tmavší růžovou s nádechem do fialova. Jemný shimmer, který rtěnka obsahuje, už byl jen takovým příjemným bonusem.

Balení je poměrně minimalistické, plastovo-kovové, největší designový prvek tvoří asi logo značky. Kdybych měla být stoprocentně upřímná, obal podle mě nějak extra parádu neudělá, díky tomu plastu působí tak trochu lacině. Nicméně: drží i po tahání v kabelce, nevypadá ani nijak extra zle (obzvlášť vzhledem k té ceně) a ten vršek (pořád ještě jsem se nerozhodla, jestli je to myšleno jako swatch, nebo jako balzámek) balení celé skóre docela zlepšuje.

Rtěnka má ale docela dost co nabídnout. Tím prvním je bezpochyby krásná barva. Růžových je spousta, i sytých růžových, ale tahle mi přijde zajímavější než většina odstínů v běžné drogerii. Hned na druhé místo bych zařadila krytí. K dokonalému nanesení po celých rtech budete potřebovat tak dvě-tři vrstvy, ale tyto vrstvy zároveň stačí na perfektní sytost a na dobré pokrytí.

(Nebo jsem možná nešikovná jen já, ale vždycky mi po první vrstvě zůstane horní část rtů s minimem barvy, tak musím další vrstvou dokreslovat.)

 Rtěnka je texturou sušší; hydratační balzám pod ni je prakticky nutností, což je taky jejím největším mínusem. Na druhou stranu absolutně nehrozí, že by se někde obtiskla, zanechávala stopy nebo slézala pod rty. Také tvoří docela netradiční efekt: samotná barva je matná, ale shimmer jí dodává zajímavé odlesky.

Dalším důležitým aspektem je výdrž. Díky tomu, že se rtěnka nikde neobtiskne, má výdrž poměrně slušnou; pár hodin včetně jídla a pití bych jí dala. Pokud ale náhodou opomenete hydrataci rtů nebo máte rty suché, má lehkou tendenci zalézat do vrásek. Tento faktor je ale docela snadné vyvrátit.

Ačkoli rtěnku jsem si zčásti kupovala kvůli zajímavému odstínu a z části "jen tak, třeba ji budu moct nosit aspoň na doma", velice příjemně mě překvapila. Poměrem cena/kvalita bych ji přirovnala třeba k pečujícím přípravkům Balea - za pár korun docela hodně muziky. I když na rtech celý den nevydrží, nosím ji ráda i za cenu toho, že budu muset pusu občas přetřít. To moc ráda obětuju, pokud nebudu muset utírat každou skleničku, které se dotknu :) A to u této rtěnky nemusím.

Seženete u sousedů - v Rakousku v drogerii BIPA za cenu pohybující se cca v rozmezí 1-2 €.

Už vyrážíte do Rakouska?

14 komentářů:

  1. Moc pěkný odstín. Za tu cenu opravdu skvělá rtěnka. Jen škoda, že z Rakouska. Ale kdo ví, třeba někdy cesta bude. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, třeba Vánoční trhy ve Vídni stojí za to... a drogerky bývají otevřené... :))

      Vymazat
  2. ty jo, tak za dvě eura bych si jich koupila hned několik. Obal se mi sice moc nelíbí, ale ten nemusí skoro nikdo vidět :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, já teď lituju :D Obal patří k těm levnějším, ale zase za lepší obal by ta cena mohla být i dvojnásobná... :)

      Vymazat
  3. Joo, tak ta by se mi líbila :-) Do Rakouska se však momentálně nechystám. Tak třeba někdy v budoucnu.

    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rakousko stojí za to nejen kvůli té rtěnce, tak snad :)

      Vymazat
  4. Tiež sa mi nikdy na prvý pokus nepodarí hornú peru namaľovať :D A veľmi pekná farba, ja teraz zháňam skôr fialovú, ktorú úplne zbožňujem. Ale už vidím, ako sa mi za chvíľu vráti to obdobie ružových rúžov, tak snáď potom budem mať cestu okolo Rakúska :D
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsem sama? Vážně ne? Oh, bože, díky! :D Pro fialovou zčekni In&Out, tam mám hned dvě :)

      Vymazat
  5. wow za taku cenu by som si ju urcite kupila!

    Pozývam na GA o kozmetický balíček, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/05/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. BIPA má celkově super&levné věci:)

      Vymazat
  6. Proč mi u tebe mizí komentáře? :c Nebo je chyba na mé straně? Sorry kdybych ti to tu zaspamovala, ale ještě jednou teda: Bipa má fajn věci, hlavně za tu cenu. Předtím jsem od nich toho měla víc. (:

    A pochází z toho výletu do Rakouska? c:

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nespamuješ, neboj :) Já bych tam strávila hodiny, bohužel jsem měla jen tak půlhodinku :(( :D

      Je! :) I saw an Ali back there :P

      Vymazat
  7. vyzerá celkom dobre, inak u lacných rúžov je hádam pravidlo že vysušujú :D
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Asi nemám takovou zkušenost :D

      Vymazat