19. 4. 2015

Zázrak na akné za šedesát korun

Dlouho jsem tu nezrealizovala nějaké osobní vypovídávání, naposledy to bylo myslím tři dny zpátky; ale správný čas na svěření se je vlastně kdykoli. Protože jsem ale rozumná bytost, šetřící mým i vaším časem, stihnu to všechno během úvodu. Ten zahrnuje: vysvětlení, proč jsem se včera neobtěžovala přidat článek (nákupy! Bohužel moje věci se nacházely jen v jedné tašce z pěti. A přijde mi hrozně vtipné, že jsem placená za pomáhání lidem s výběrem dárků, ale když něco vybírám já, jsem naprosto bezradná), sdělení, že čtu moc čilichili (no, a pak z toho vznikají tyhle děsivě chytrovtipné články) a že se občas v mezičase snažím skamarádit se s hormony (a moc nám to neklape. Až na endorfiny).

Každopádně, tohle není tak úplně to, co chci tímto článkem sdělit. Po delší době vám zase přináším recenzi, netradičně na produkt, na který narazíte spíše v lékárně než drogerii, produkt pocházející z české společnosti a dělající zázraky ohledně likvidace všudypřítomných pupínků.

Na úvod tohoto článku považuji za důležité zdůraznit, že nemám problematickou pleť. V současné době beru HA, takže se mi pleť ještě o něco zlepšila, ale ani předtím to nebylo nic hrozného - sem tam mi někde vyrašil jednorožčí roh a jinak jsem trpěla spíš na mastnou než na aknózní pleť. 
Co ale měl můj obličej ve stavu "předtím" společného se stavem "teď"? Nezávisle na HA se mi při menstruaci pleť zhoršuje. Není to nic, co by se nedalo přežít, ale poznat a vidět to je. Po letech akceptace jsem se rozhodla zatít zuby a začít bojovat. V rámci tohoto procesu jsem taky objevila zázrak s přírodním složením, krásnou cenou a prokazatelnými účinky: Kosmín Na akné.

V docela nenápadné malé tubičce s příjemným designem (nikdy by mě nenapadlo, že zelená a růžová k sobě budou vypadat tak slušně) se skrývá celkem 25 ml bylinného emulgelu a tak trošku zázraku s obsahem Tea tree a šalvějovou silicí.
Já se k němu dostala vlastně docela náhodou - před nějakou dobou mi byla tubička vražena do ruky (díky, mami) s tím, jestli to nechci vyzkoušet. Jsem zvědavá, tak jsem samozřejmě chtěla a... hodila Kosmín do kabelky a na pár měsíců na něj úspěšně zapomněla. Cca před dvěma týdny v neděli ale nastala krize: vzbudila jsem se s pletí, která snad prošla druhou světovou (sem tam mina a sem tam díra po mině :D) a nedalo se říct, že bych s něčím takovým chtěla v pondělí chodit po městě.

Tak jsem pleti udělala peeling v T-zóně, vyčistila ji a a šla patlat. Sice jsem tak nějak odhadla, že bych měla Kosmín používat spíš lokálně, v tomto případě ale lokálně znamenalo celý obličej - v tu neděli padla snad půlka celého emulgelu :D. Těsně po nanesení mě zaplavil takový chladivý, příjemněnepříjemný pocit (kdo už někdy používal TeaTree olej, ten to asi zná), trval ale jenom chvilku a po pár minutách už bych ani neřekla, že jsem na obličej něco nanášela.

Celou proceduru jsem pak opakovala ještě večer (jen místo peelingu jsem přečistila obličej ještě roztokem TeaTree) a ráno jsem se probudila s čistou pletí!! Část pupínků byla pryč úplně, část zůstala ve formě drobného hrbolku, který šel snadno schovat make-upem (a po dalším dnu matlání zmizel úplně), a jeden, na bradě, který byl snad vrostlý někde v kosti, protože už mě trápil asi měsíc a nic jsem s ním nesvedla ani já, ani kosmetička, mi při ranním čištění pleti praskl a teď už mám tu bradu úplně čistou :)

Proto bych vám tento zázrak moc ráda doporučila. Obsahuje Tea Tree olej, nejúčinnější zbraň proti akné ever (dokázáno pocitově) a na pleti je moc příjemný, navíc je to to jediné, co mi kdy pořádně zafungovalo :) Není v něm žádný alkohol, jak si můžete všimnout na fotce složení, na prvním místě je voda. Pleť nevysušuje ani nemastí, dá se použít i pod make-up (případně pod podkladový krém), navíc ta cena je vážně příznivá.

Já ve chvíli, kdy mi dojde, určitě poběžím pro další. Kosmín má navíc spoustu dalších zajímavých gelů (balzámy na rty, které určitě zkusím na zimu; regeneraci rtů po oparech - na tu nedá dopustit mamka, takže pokud na ně někdo trpíte :), nebo proti bolestem hlavy a migréně, který si chci co nejdřív pořídit). Koupíte je v rozmezí 60-80 Kč, v Brně můžu ohledně ceny doporučit lékárnu ve FN Bohunice :)

8 komentářů:

  1. Tak tohle bych si měla koupit, protože akné chce být neustále mým kamarádem. :D Za boha se toho nemohu zbavit a jak říkáš, během menstruace je to ještě horší.. takže tohle by pro mě mohl být dar z nebes! :-)

    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se mnou se taky poslední dobou kamarádí, to je přemíra pracovního a školního stresu :D Určitě vyzkoušej, za tu cenu fakt není co ztratit :))

      Vymazat
  2. Ano, souhlasím. Taky beru HA, ale jednou za měsíc se mi pleť zhorší. Ne nijak rapidně, ale nějaký ten pupínek a mastná pleť vylezou:(
    Na akné mi nejvíce pomáhá aknecolor. Občas se mu povede mi vyléčit všechny pupínky během noci :D
    ...///Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aknecolor jsem musela vygooglit abych si uvědomila, že ho znám :D Mně teda nepomohl, ale to bude nejspíš proto, že jsem ho nevydržela používat dýl než den :D

      Vymazat
  3. O tom jsem ještě neslyšela, osobně doporučuji Aknecolor nebo Akneroxid :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Akneroxid? To zní jedovatě, to vygooglím :D

      Vymazat
  4. Tea tree oil je úplně geniální na pleť c: Já si ho prostě kupuju v patice a pak přimíchám do nějakého neutrálního krému a hotovo. (breaking bad style)
    Jen teda ta vůně že :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tea tree oil je nejlepší :3 A s tím krémem to není vůbec špatný nápad o.O

      Vymazat