15. 4. 2015

Střípky z mého života poprvé

Dobré ráno, poledne, večer, vlastně jakoukoli denní dobu přeji, jsem tu a to s pořádnou dávkou novinek! No dobře, novinek je jen pár, ale tak, aby to znělo dramaticky :) Tou nejzásadnější a nejdramatičtější je asi překopání vzhledu. Možná jste zachytili dva dny předtím nějaké pokusy a zoufalé snahy, jak jsem zkoušela měnit HTML kód tak, aby fungoval, každopádně včera jsem se naštvala a přehodila design natrvalo, detaily se vyladí za chodu. Z čeho mám asi největší radost je, že jsem konečně opravila tlačítko odpovědět na komentář - až mě překvapuje, že je tu zase mám :D

Další z novinek, o které bych se mohla podělit, je tato nová rubrika. Protože jsem blogerka, tvor zvědavý, a ráda čumím cizím lidem do soukromí, rozhodla jsem se dát tuto možnost i vám, protože co kdyby to někdo měl stejně? Prostřednictvím Střípků bych ráda publikovala nejen fotky-shrnutí za daný měsíc, tak i třeba info typu tagy, co nosím v kabelce, atd. atd. 

A poslední významná novinka - držte mi pěsti, palce, cokoliv nosí štěstí! Zatím nemůžu říct proč přesně, ale kdyby to vyšlo, byla by to pecka :)



A teď už tedy konečně k rubrice, ke které se celou dobu chci dostat. Fotkyyy! Za celý měsíc, tedy od půlky března, jich je pořádná dávka a kupodivu mám ke každé co říct :D 

Dneska nezačnu s jídlem, což je docela netypické :D Na Třech studních jsem byla v březnu a bylo to po hooodně dlouhé době. Když jsem byla maličká (a asi do mých 12, 13 let), jezdili jsme přesně sem na lyže a na běžky a já to milovala, každopádně potom z toho, najednou, ze dne na den, sešlo. Když jsem  se sem tedy po dlouhých letech dostala, byla jsem nadšená a fotila i maličkosti typu dopravní značky :) || Udělali jsme si s přítelem výlet na kole k Masarykově studánce, abychom aspoň nějak využili víkendového krásného počasí. Na to, jak to mám blízko, jsem tam ostudně dlouho nebyla :/ 

A trocha jídla :)) Na první fotce najdete jeden z mých obědů, kdy se mi vááážně nechtělo - ovesná kaše je prostě občas vrchol mého umění. Všimněte si zaostření na tu rozkošnou hromadu kokosu || Overnight oats s jahodami, banánem, skořicí a chilli! Mňam, asi si půjdu zase naložit porcičku do ledničky :)

Jídlo vol. 2, abyste nebyli ochuzení o moje kuchařské umění. Poprvé jsem zkusila mugcake a docela se mi povedl, chuťově byl vynikající - jen tam příště asi nebudu cpát celý vajíčko, nebo z toho aspoň vytřískám víc porcí :) Na zdobení nebyl čas, ale doteď si blahopřeju za nápad dát na těsto ještě půlčtvereček hořké čokolády. || Snídaně! Dvojité espresso v hrnku, který je možná oldschool, ale drží se absolutně nejlíp, müsli z Lidlu a... vrchol programu... bezlepkové Míša řezy, které jsem zkusila jen tak ze srandy, a docela zachutnaly :)) Jak mně, logicky, když jsem je s láskou stvořila, tak příteli, který normálně všechno potřebuje s tunou mouky a cukru...

Změníme téma. Moje nové botičky na běhání jsou ta nejrozkošnější věc na světě (Reeboky, kdyby se někdo ptal, já tu značku neskutečně miluju) a společně s trochou přítelova vrtání mě dokážou celkem spolehlivě vykopat ven || Jaro, alergiků ráj. Věděli jste, že existuje alergie na slunce? A já, protože nemůžu být normální, nemám problém se sluncem jako takovým - já se osypávám a trpím na migrény s prvním jarním a posledním podzimním sluníčkem. Léto mě nechává chladnou no... však se chápeme :)

Obědy! Miluju jídlo (i nákupy) v IKEA. Složení bych asi vidět nechtěla, ale bylo výborné! || Nedělní oběd, maso na vší zelenině, kterou najdete v obchodě. Remmy z Ratatouille by ze mě chudák už ležel pacičkama nahoru. 

Já tu #FromWhereIStand fotku mít prostě musela. Fotila jsem ji sice tak, že jsem neviděla vůůbec nic, protože mi na displej mobilu pálilo sluníčko, ale fotka vyšla docela pěkně a ještě mi mobil zaostřil na kabel od sluchátek :D || Když si večer myslíte, jak krásně se vám povedly nehty a ráno vás vyvede z omylu... (palcem zakrývám ukazováček, ten je hororovej). Každopádně ji sem dám aspoň kvůli těm svěžím barvičkám a sladěnosti s mojí postelí :)

14 komentářů:

  1. milujem takéto posty, proste fotku k tomu a rada si proste čítam zo života iných :D a držím teda palce, aj keď neviem k čomu :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky taky, už si říkám, že jsem jako stalker... ale tak, ještě nikomu nenakukuju do oken, tak jsem na tom ještě dobře :) Děkuji :))

      Vymazat
    2. haha, mne sa niektoré blogerky tak páčia, že by som sa im aj do okien najradšej nakukla :D alebo hlavne do ich kozmetických zbierok alebo šatníka :D :)

      Vymazat
    3. Přesně! Nakouknout a něco si "vypůjčit"... :D

      Vymazat
  2. Drzim ti palce pesti a vsechno co nosi stesti! (Jde o to o cem jsi mi psala minule?)

    Ahh jak se tak divam na ty fotky, tak mam chut na kasi... mmm mmm.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi zlatíčko! (Jojo, chodící reklama :)

      Dej si! Kaše nikdy nic nezkazí :P

      Vymazat
  3. Tahle rubrika se mi líbí! Už se těším na další střípky z tvého života.

    PS: Jídlo moooc pěkný :-))))

    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, tvůj komentář mi udělal obrovskou radost... obzvlášť pochvala od takové mistryně krásných pochoutek :))

      Vymazat
  4. Jídlo v Ikea taky zbožňuji, vždy si tam skvěle nacpu bříško :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co nacpu, přecpu :D Ty jejich dortíky <3

      Vymazat
  5. Těším se na více článků z této rubriky :). Mám ráda takové ty diary rubriky apod.. Jinak hezký desing, já si troufám jen na jednoduché

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji & děkuji :) No sebralo mi to kus života, naštěstí není celý má práce :D

      Vymazat
  6. S těmi HTML kody a designy mám obrovský problém - proto mám na blogu vše co nejjednodušší :D
    Všechno to jídlo vypadá skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. HTML kódy jsou zlo, ale zase díky nim je pak blogování příjemnější :D Děkujii :)

      Vymazat