7. 4. 2015

Spraš pro nečistou pleť od Alverde

Musím se k něčemu přiznat: na tonizaci pleti si dvakrát nepotrpím. Úplně mi stačí současný počet věcí, u kterých se stresuju, aby náhodou nedošly v nevhodnou dobu, a doba, kterou v koupelně trávím teď (pět minut se vším všudy :D). Poslední, co potřebuju, je některý ze zmíněných aspektů ještě navyšovat nebo násobit.

K Alverde Toniku pro nečistou pleť jsem se tak dostala docela náhodou. Měla jsem strávit noc mimo domov a samozřejmě jsem nechala všechno odličovací a čistící doma. Čekala mě tedy výprava do drogerky, kde jsem rychle popadla první levnou věc, která mi padla do oka. Potom už jsem sice tonikum akutně nepotřebovala, ale alespoň jsem je důkladně otestovala (důkladně = celé balení) a tak vám teď můžu přinést recenzi. 
Začala bych asi složením, které je u této značky poměrně zajímavé - produkt je veganský (nebo to tvrdí) a přírodní. No, tomu bych i docela věřila... čemu se mi ale až tak věřit nechce je alkohol na druhém místě, hned za vodou. Ne, že bych měla něco proti alkoholu, ale kdybych si chtěla čistit pleť alkoholem s vodou, koupím si za dvacku mentolovej líh místo tonika za stovku. Ostatní složky už jsou poměrně neškodné až příjemné - cukr, citrusy, přírodní oleje...
K praktickým aspektům používání: 
Tonikum poměrně slušně vyčistí pleť a stáhne zbytky make-upu. Také zvládne pleť odmastit, což je docela pochopitelné vzhledem k tomu alkoholu, zároveň ji ale vysušuje, rozhodně bych tedy nedoporučila používání na denní bázi.

Největším mínusem je asi právě onen spraš - možná je to mnou, ale po použití tonika mi jeho kousky zůstávaly na tváři, což nebylo zrovna příjemné. Většinou jsem to nevydržela a šla pleť ještě přečistit.
Závěrem? Tonikum si asi znovu kupovat nebudu, pár poměrně zásadních věcí mi nevyhovovalo a to z něj zrovna ideální produkt nečiní. Někomu ale může vyhovovat více a objektivně se (v poměru s cenou) nejedná o špatný výrobek. 

2 komentáře:

  1. Zvláštní.. dát do přírodní kosmetiky alkohol, já bych to tam teda nedala :D
    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  2. No to já taky ne, ale tak na tu aknózní pleť nic jiného moc nepomůže :/ Mnohem víc mi teda vadí ty kousky toho spraše... :D

    OdpovědětVymazat