5. 4. 2015

Prosila bych vzorečky i pro upíry...


Původně se mělo jednat o klidné nedělní odpoledne. Plán byl: jen tak dělat svoje, pomalu se chystat na nejnenáviděnější svátky v roce a poslechnout si nové album Nightwish, pro které mám po dlouhých letech Anettina bekání opět slabost. A tak by to snad i dopadlo, kdyby mě nenapadlo, že tu už nějakou dobu skladuju vzorečky make-upu a možná bych je konečně mohla vyzkoušet. 

Už při zkoušení prvního vzorečku se ovšem celý proces proměnil ve frašku, a já tak můžu jen děkovat nebesům: od té doby, co mám blog, totiž dokumentuju snad všechno. A přesně proto o tom teď můžu napsat článek. 

Pro pořádné nedělní navztekání se budete potřebovat: 1 kus odličovacího tonika, libovolný počet vatových tamponků a vzorečky dle libosti. Já ještě přidala nůžky, protože já a otvírání vzorečků nejde moc dohromady, a zápisník, abych o pět minut později aspoň tušila, na co si stěžuju. 
Oriflame Giordani (beige), no nic, jdeme dál. (Taky vám ta barva připomíná dvě věci - kafe a... tu druhou si domyslíte?) Nebudu se tvářit, že jsem tmavší odstín nečekala, ale upřímně - tohle by bylo moc tmavé i na moji mámu, a to je béžovka jak vyšitá. 
Oriflame Oxygen Boost v odstínu porcelain vypadal podstatně nadějněji. Vlastně jsem málem myslela, že ten nenávistný článek nebude o čem psát. Dokud jsem tu hrůzu nenanesla na pleť. 
Když pomineme fakt, že na téhle fotce to vypadá, jako by Zemi navštívili mimozemšťané a já byla alpha ceph (hrál tu někdo Crysis?), asi si všimnete poměrně výrazného přechodu pod okem (a ne, nejde tu o to, že tam mám tmavý kruh). Ten zatracenej make-up se prostě nechtěl nechat rozmazat!!! A to, podotýkám, už jsem ho vztekle matlala skoro i do vlasů. Pro příště tu kyslíkovou bombu asi radši oželím...
Oriflame Giorgani Gold, light ivory se taky tvářil poměrně neškodně, asi to byla součást plánu, který mě měl přesvědčit, že je dobrý nápad si tuhle... směs napatlat na obličej.
Eeeee... ne, není. Nič pre upíry. Make-up buď stihl během krátkých několika sekund změnit barvu zhruba o čtyřista procent, nebo je to asi mnou. Podotýkám, že v tuhle chvíli už byl rozmazaný docela dost, dokonce jsem trošku setřela ubrouskem, abych si byla jistá, že to není jen množstvím. Není. A jestli je tohle slonovinová... tak já asi nejsem slon.
Slavný Maybelline Superstay Better Skin si já asi nevyzkouším, protože v tom Cosmopolitanu jsem našla vzoreček nude/beige. Nude to teda není určitě, beige už by tak zhruba odpovídala. Konzistence byla nicméně příjemná, pokud tedy existuje i varianta nude/nude nebo nude/light cokoliv, asi se po ní podívám.
Avon Luxe (porcelain) byl docela příjemným překvapením pro někoho, kdo je zvyklý, že se s Avon make-upy na barvě rozhodně neshodne. Odvážně jsem v testu tedy pokračovala...
...abych zjistila, že zákon zachování negativity samozřejmě platí - shodla bych se na barvě, na krytí už ne. Jestli vidíte obličej zakrytý make-upem, tak máte můj obdiv, já vidím pihy a zarudnutí z neustálého drhnutí těch make-upů. 
Poslední kandidát, Avon Ideal Flawless, jak jinak, než natural beige, mě už ani nevzrušoval. Akorát bych podotkla, že takhle nějak si tu beige vážně představuju.

A jak bych shrnula tenhle článek? 

Drazí výrobci, 
já zcela chápu, že se nebudete obtěžovat vzorečky ve světlých odstínech, když nás, upírů, je taková menšina (jen 90 % mých kamarádek a bloggerek). Mohli byste se ale obtěžovat, když už dokonce napíšete na ten obal to porcelain/light ivory/nude, ten vzoreček i naplnit odpovídajícím odstínem odpovídajícího make-upu. My, upíři, se možná netřpytíme, ale rozhodně jsme tak bledí, jak se traduje...

Vaše, 
Amie 

4 komentáře:

  1. Tak s odstíny naštěstí problém nemám. Sice si ted připadám bílá, jak nejsem opálená, i přítel tvrdí, že jsem úplně bílá, ale rozhodně ne tak, že bych musela mít nejsvětlejší odstíny make-upů. :) Vzorky ale často bývají extrémně tmavé, to souhlasím.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. To ti docela závidím... já pár dnů zpátky seděla v nákupáku a ve skle jsem viděla svůj odraz a normálně jsem se lekla, jak může být někdo tak bílej :D A úplně nejhorší na tom je, že se neopálím... :(

    OdpovědětVymazat
  3. Ja jsem naprosto bila celorocne nikdy nikdy se neopalim a mam siiileny problemy najit cokoli svetleho :(

    Soutez o prednabitou kartu do HM v cene 1000 Kc ;)
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2015/04/velikonocni-soutez.html

    OdpovědětVymazat
  4. Přesně tak :/ A výrobci prokletí nás upírek neustále ignorují a ignorují... asi je jednou přijdu kousnout :))

    OdpovědětVymazat