13. 4. 2015

Proč miluju deo-spreje z DMka aneb malá Balea mánie

Kdyby mi někdo položil otázku "Proč máš ráda deo-spreje od Balea?", asi bych v jednu chvíli vyhrkla hned několik "proto". Už nějakou dobu nepoužívám v boji s potem prakticky nic jiného, než právě tyto produkty, takže je mám docela odzkoušené. A proč se u mě těší takové oblibě? To vám ráda vysvětlím v tomto článku.
Úplně prapůvodně jsem po těchto deo sprejích sáhla díky poměru "cena-výkon". Tím výkonem je myšleno zejména to, že neobsahují hliník, barvicí látky ani jiné jedovatosti, nezanechávají nikde skvrny a ještě stíhají krásně vonět. Postupem času jsem objevila i jiné výhody.


Nebudu zdržovat, pojďme se na ně podívat:

1) Jsou dostupné v ohromném počtu variant a vůní, takže nehrozí, že byste byli odkázání na jednu, která by se pak omrzela, seženete je jak ve stálém sortimentu, tak v zajímavých limitkách.

2) Roztomilý obal. Co by tomu řekl profesionální grafik si sice netroufám odhadovat, ale mně se líbí moc, a hlavně rozhodně nehrozí, že by vám po vytažení z tašky někde udělaly ostudu. Obal navíc vydrží, barva se nesloupává, sprej není ani po tahání v kabelce nijak omlácený.

3) Pocení nezabraňují, nic neucpávají. (Teď bych vám tu mohla tak hodinku vypisovat, proč je pro tělo pocení prospěšné, jak je to součást termoregulace a metabolických dějů a co se děje, když mu zabráníte, ale... dobře, ušetřím vás). Ucpávání potních žláz sice není vlastnost, kterou by se deo sprej měl vyznačovat, ale v poslední době se pojmy antiperspirant x deodorant tak nějak smývají, obzvlášť ve složení, takže to radši zdůrazním.
4) Jsou skvěle sehnatelné - jak po ČR, tak za hranicemi (vyzkoušeno párkrát v Rakousku, když jsem měla docela nouzi - a stojí tam tak nějak podobně, myslím tenkrát 1,10€). Přidejte k tomu lidovou cenu a máte ideální "nouzovku".

5) Vydrží věčně - jak vonět, tak obsah balení. Slibovaných 24 hodin ta vůně asi nebude, ale takových 6-8 bych jí klidně dala. A co se týče obsahu balení, tak těch 200 ml spotřebovávám už asi rok a půl...

6) Nikde žádné skvrny, mokrá kola. Vyzkoušeno na nespočtu triček...

7) A nakonec, i když to měl být možná hlavní bod - ani při aplikaci na čerstvě oholené/epilované podpaží se nejedná o nějaké mučivé pálení a teror v jedné lahvičce, snáším je docela dobře i chvíli po vylezení ze sprchy.
Za mě mají tedy Balea deodoranty palec nahoru a už se nemůžu dočkat, až zase očuchám další "kolekci". A jak je tomu u vás? :)

11 komentářů:

  1. Balea výrobky hezky voní, to nepopírám, proto mám od nich hrozně ráda krémy a sprcháče. Deodorant preferuju od značky Bourjois. Používám ten, který je určený pro černé oblečení, a moc mi vyhovuje. Nikde žádné fleky!!
    ...///Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu na ně muset ještě jednou kouknout :) Vím, že už jsem jejich deodoranty jednou zkoumala, a něco se mi tam nelíbilo (hliník možná)...? Každopádně se mi líbil obal a docela i cena, tak jim dám šanci :)

      Vymazat
  2. Já jsem si první deosprej od Baley koupila asi před měsícem a jsem nadšená! Hravě se vyrovná x-krát dražším produktům, navíc tu parfemaci ze sebe cítím při pohybu rukou i pozdě odpoledne. Už mám v zásobě druhé balení, zase s jinou vůní :)
    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Parfemace je něco úžasného, ale to i u sprcháčů, prostě vědí, jak na to :)) To je skoro jak Pokémoni, catch 'em all! Já si v pondělí udělám tour de drogerie a to by bylo, abych aspoň jeden neulovila :))

      Vymazat
  3. Vůně Balea umí, to je fakt :) Deodorant mám od ní jen jeden, a to nektarinku s kokosem (nebo broskev s kokosem?). Radši mám spíš jiné značky - Dove, Rexona, přijde mi, že Balea zas tolik neúčinkuje :)
    My Make-up Store - GA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten jsem měla, boží vůně! :) Já si dneska koupila novej a ještě se tam asi vrátím pro malinovej :D To bude právě asi tím neobsahem hliníku a jiných látek, já menší výdrž klidně přežiju ve prospěch svého zdraví... Rexonu jsem jinak měla moc ráda, než mi začal vadit právě ten hliník :)

      Vymazat
  4. Také se mi hrozně moc líbí jejich desing. Musím se přiznat, že Baleu mám moc ráda, ale deodoranty jsem zatím přehlížela, což je asi škoda. Až mi dojde můj od Fa, tak musím nějaký vyzkoušet ;)
    Mimochodem byla bych moc ráda, kdybys i ty navštívila můj blog, případně se stala mojí čtenářkou, protože brzy chystám velkou GIVEAWAY, tak aby ti nic neuteklo :) !! Měj se hezky..:)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej, za těch třicet korun není co ztratit :)

      Vymazat
  5. milujem malinový a kokos-nektarinka!:) dokonalé vône

    http://laurazoey.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Malinový jsem v pátek očuchávala a ačkoli nakonec v mém košíku neskončil, mám slabou vůli a jdu si pro něj zítra :D

      Vymazat