23. 4. 2015

Pět tipů pro usnadnění krášlící rutiny

Krásný jarní den přeji! Na dnešek jsem pro vás připravila pár "beauty tipů", které mi už pěkných pár týdnů či měsíců ulehčují práci a šetří čas, tak proč se o ně nepodělit :) Snažila jsem se vybrat ty, které nejsou na každém druhém blogu, a využijete je jak při denním líčení, tak při dlouhodobé péči.

1) Rychloúprava obočí
Normální člověk by z domu nevyšel třeba bez make-upu nebo bez řasenky, já bez upraveného obočí. Nejednou se mi ale stalo, že jsem zaspala a vykreslování obočí se v tom spěchu a stresu zdálo jako nadlidský úkol (a většinou jsem to stejně zkazila). Pro všechny ty, kteří stejně jako já pořád ještě staromódně vykreslují hranatým štětečkem, tu mám super tip. Budete potřebovat jen prostředek na úpravu obočí (nějaký stín, ať už oční nebo speciální) a kartáček od řasenky (či na řasenku, vaše volba). 

Kartáček stačí důkladně oválet ve stínu a potom pořádně vykartáčovat obočí (jen houšť :). Dočkáte se okamžitého zahuštění a sjednocení... alespoň to tak vypadá :)

2) Pryč s roztřepenými konečky
Na roztřepené konečky trpí nebo někdy trpěla snad každá žena s dlouhými vlasy. Jsou tak rozptylující, ošklivé a spousta lidí (včetně mě) má tendenci je zatrhávat. Mnohem účinnější ale je vlasy v ruce smotat a nachystat si nůžky - úplně přesně totiž uvidíte, kde je koneček a kde ne, a co je špatně :)

3) Zázrak jménem vazelína a parfémová metoda
Vazelínu už jsem párkrát zmiňovala, je to tak trochu zázrak, má ohromné množství využití a u mě nesmí chybět. Poslední dobou jsem k jejím kladům jeden přidala - dokáže prodloužit výdrž vůně. Stačí na místo, kam vůni šplíchnete, rozetřít právě trošku vazelíny. Ta na kůži uzamkne aroma a prodlouží jeho výdrž i intenzitu.

4) Rtěnka 2 v 1
Máte ten nejúžasnější odstín rtěnky, jen je až příliš lesklý a vy jste spíš na matné? Řešení je úplně jednoduché - vezměte tvářenku, samozřejmě co nejpodobnější zvolené rtěnce, prsty trochu vklepejte do rtů a potom rozetřete tím typickým promnutím - říká se tomu nějak? (Na fotkách to vypadá, že mám jinou rtěnku, ale je stejná, jen jsem se trošku pohnula a už jsem měla teplejší světlo :/)

5) Proti kruhům pod očima účinněji
Připadá vám rozjasňovač nebo korektor na kruhy pod očima neúčinný? Zakopaný pes může být klidně i ve špatné aplikaci. Místo klasického půlměsíce těsně pod okem zkuste přípravek rozetřít spíše do trojúhelníku směřujícího směrem dolů. Tvář tak prosvětlíte, takže vynikne a kruhy pod očima se opticky zmenší. (Já to s množstvím přehnala, samozřejmě nedoporučuji používat takové nánosy :).

Znáte některé z tipů? Používáte? :)

11 komentářů:

  1. Bez dokresleného obočí bych taky nikam do společnosti nešla, to je pro mě základ. Protože mé vlastní obočí tvoří asi pět chlupů, je třeba přírodě trochu pomoct :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem ráda, že nejsem sama :)) Mám to tak nějak podobně - roste mi teda o něco víc, než pět chlupů, ale zase docela nerovnoměrně... :D

      Vymazat
  2. S těmi roztřepenými konečky je to zajímavé. :-) Vyzkouším.
    giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že tě to zaujalo :) To je věc přesně pro mě, protože jak vidím roztřepený koneček, tak ho zatrhávám - takhle jsem se zbavila všech naráz:)

      Vymazat
  3. Super tipy! :-) Ja si obočie nemaľujem ale skúšala som si ho sama vytrhať a je to lepšie ako keď mi ho trhá kozmetička voskom! :O
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se musím přiznat, že já si obočí ještě trhat nenechala, zato ho se zvláštním masochismem moc ráda trhám já sama^^

      Vymazat
  4. Bez upraveného obočí nevycházím z domu. bohužel ho mám docela zničené. Tvůj trik na obočí jsem neznala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zničené? Jakto? Přehnalas to s úpravou? :( Tak jsem ráda, že jsem ti rozšířila obzory :))

      Vymazat
  5. Bez upraveného obočia už nikam nechodím ani ja, pretože to skrátka nejde, dodáva to tvári úplne iný výraz a rozmer a podtrhne to krásu.
    Bianka

    OdpovědětVymazat