29. 4. 2015

Můj kosmetický koutek

Ahoj kočky, jak se máte? Doufám, že užíváte teplíčka a sluníčka, nejlépe rozvalené někde na zahradě, nebo aspoň balkoně :) Já se mám skvěle, dnes jsem byla naposled ve škole (no, dobře, jen pro tento týden naposled) a ještě jen na chvilku, práci žádnou nemám, tak relaxuju a vegetím :) A taky uklízím, díky čemuž vznikl dnešní článek. Po nějaké době jsem se totiž obtěžovala uklidit si svoje malé kosmetické království, a teď bych vám jej mohla ukázat. 


Takhle můj koutek vypadá v celé svojí kráse :) Mám vyhrazený stolek, výsuvnou polici pod ním a polici nad ním. (A ano, vidíte dobře, to svítící jsou vánoční světýlka). 

Začneme netypicky odspodu. Jsem velký milovník krabic, krabiček, pořadačů a pořádku obecně, takže to tu podle toho vypadá :D V plechovce od sušenek mám laky na nehty, bílá krabice ukrývá řetízky, v kufříku (který byl původně kosmetický, ale to bych nebyla já, abych tu kosmetiku nevyházela) mám statement necklaces, vedle epilátor, za ním moje dvě kulmy a ten zbytek už je spíš takový random bordýlek:)

Tu nejhlavnější část najdete tady. Původně jsem ji měla rozházenou po různých krabičkách a mističkách atd., až jsem se jednoho dne naštvala a vznikla nynější podoba. Protože ale nejsem normální, stejně mi to pořád nestačí a myslím, že nějaké změny ještě budou :) Zleva: můj velký organizér, vytvořený z krabice od bot a spouuuusty balicího papíru. Mám tam všechnu dekorativku (skoro), některé pleťové věci a spoustu místa na vzorečky :) Hned vedle jsou stojánky na tužky ulovené v IKEA, já do nich nacpala štětce, kleštičky na řasy, pilníčky atd. Espresso plechovka skrývá odličovací tamponky a stojí na kokosáku, kterým se odličuju. Lak na vlasy je taková klasika, vedle je kelímek od krému s balzámky na pusu a můj rtěnkový organizér - moje malá sbírka (na moji obhajobu nedávno prošla tříděním). V košíku úplně vpravo mám aktuální parfémy (krom Katy Perry spíš aktuální toaletky, které jsem vytáhla na jaro :) a dva Baleácké deospreje. 

A protože svoji milovanou bižu nemám kam cpát, tak tu kromě kompletní sbírky mých náušnic najdete i různě pověšené a rozvěšené řetízky :)

Nejhornější polička je rezervovaná pro produkty ještě nenačaté (to je ta krásná DIY krabice :), produkty na vlasy, co použiju tak jednou týdně, vedle blbinky do vlasů, sluneční brýle a moje nejroztomilejší pandí maska na spaní :) Vzadu skladuju staré hřebeny a kartáče, které se mi úplně nechce vyhazovat, a kosmetické taštičky. 

Líčím se přesně naproti - na stolku, kde mám i obrovské zrcadlo, takže se nemusím někde mačkat s mini zrcátkem :) Tady se snažím udržovat co nejméně nepořádku, takže tu skladuju jen produkty denní potřeby - denní krém, Kosmín na akné a balzámek, na druhé straně Bi-Oil, další Balea spray, Tangle a taky Psyllium, které užívám každé ráno :) Na zrcadle mám přicvakané inspirace&tipy na líčení, které jsem posbírala po různých časopisech :D

To by bylo k tour po mém skromném království všechno, pořádně se mi totiž začalo rozrůstat až v poslední době a jde to znát - na druhou stranu, mít množství kosmetiky, které nikdy nedokážu spotřebovat, by mě asi vnitřně štvalo :D Brzo asi budu svůj systém zase trochu předělávat, sice se takhle dostanu ke všemu, co potřebuju, ale místo je potvora a pomaličku mi dochází. Taky bych chtěla sehnat nějaké pěkné krabičky na některé z produktů, asi se budu muset mrknout do KIKu :) 

17 komentářů:

  1. No ty jo, máš to fešný kouteček.. to já takový pěkný koutek bohužel nemám.. ale doufám, že až budu bydlet bez rodičů, tak si nějaký pěkný kosmetický koutek zařídím :-) (ale uvidíme, jak to půjde).

    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já i koutek děkujeme :) A tobě držím palce se zařizováním! :) Mě tenhle koutek, společně se zbytkem mojí šatnopracovny, vyšel na pěkných pár tisícovek, a pořád ještě cítím, že to není úplně stoprocentní... jsem nenapravitelná :D

      Vymazat
  2. Mám ráda takové články, kde můžu nakouknout k druhým. Moc hezký koutek. :-)
    giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky, já se ráda cpu do cizího soukromí :D Děkuji :)

      Vymazat
  3. Takýto kútik by som teda hneď brala :) Máš to tam veľmi pekné!
    A mimochodom, máš veľmi pekný blog (len teraz som naň náhodne narazila) - pridávam sa k pravidelným čitateľom :)

    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji jak za pochvalu koutku, tak blogu, úplně se červenám a určitě oplatím návštěvu :)

      Vymazat
  4. tak takýto poriadok by som tam chcela mať aj ja! :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten vydržel přesně 10 minut, což byla taková průměrná doba focení :D

      Vymazat
  5. Ahojky, máš to tam krásně uspořádané a závidím to krásné zdrcadlo na líčení ;) Zdraví Eve.h - alias druhá zrzavá katastrofa :D

    http://www.obycejny-blog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Jo, zrcadlo byl super nápad - původně jsem si chtěla pořídit to malé kulaté a případně ještě nějaké trochu větší hranaté na zeď v koutku, ale takhle je to pro mě, slepou, mnohem lepší :D :) Druhá zrzavá katastrofa, jé, to je hezké :))

      Vymazat
  6. Pekný kútik a máš to všetko krásne zorganizované :)

    theVandasdiary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Krásně zorganizované? Moc mi nepřijde, soudím podle toho, že už jsem ho zase předělala... :D

      Vymazat
  7. Wow, máš to moc pěkné :). Kéž bych měla tolik místa na všechnu kosmetiku a šperky :D Vše skladuji v zrcadle a taštičkách, protože nás byt je extra malý :D.

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) My máme zase malinkatou koupelnu, takže tam skladuju jenom nutné sprchové produkty, čistící gel a zubní pastu -> spousta místa někde jinde je nutností :D

      Vymazat
  8. Veľmi sa mi páči hlavne ten stojan na náušnice, taký si chcem určite kúpiť tiež.
    Bianka

    OdpovědětVymazat