11. 4. 2015

Miss sporty - Deo spray Pump up Booster

Dnešní recenze bude tak trošku na přání :) Jedná se o produkt, který se objevil v březnovém shrnutí a já byla požádána o napsání recenze. No, proč ne, ráda plním přání. Tak jdeme na to:

Miss sporty vůni, celým jménem Miss sporty Pump up booster Dedorant natural spray (trvalo mi asi pět minut, než jsem to vypsala), jsem koupila náhodou - potřebovala jsem si v Brně spravit řasy, tak jsem hledala levnou řasenku, a nakonec jsem odešla se sadou řasenka + vůně za asi 140,- V následujících týdnech jsem potom pilně testovala, a to jak doporučeným použitím (tedy jako deo sprej), tak způsobem, který používají všichni (voní to a má to rozprašovač... je to voňavka!). A jak u mě tedy obstál?

Nejprve bych začala tím, co uvádí výrobce, vůni a použité ingredience asi odborněji nepopíšu:

PUMP UP BOOSTER (jasmín a zářivá mimóza)



Okuste chuť dobrodružství. Tato veselá a svěží vůně představuje ducha zářivé, bezstarostné ženy. Začíná mladistvou energickou směsí orosené pivoňky, malin a jiskřivé mimózy. Tento výbuch svěžesti se prolíná se středními nótami zimolezu, opojného jasmínu a sladkého hrášku. Poté se spojí s pižmem kůže, hřejivým růžovým dřevem a dekadentním mandlovým květem v základu, který vás zahalí do jemného závoje smyslnosti.

No... tak jo. Zelenou vůni, popsanou jako "sportovní", jsem vzala proto, že mám ráda vůni jasmínu, kterou jsem od produktu také čekala - a dočkala jsem se! Jasmín cítím a kupodivu ani nepůsobí nijak chemicky :)
TEST - JAKO VŮNĚ
Když jsem si vůni cákla na krk a na vlasy, cítila jsem ji přibližně do doby... než jsem došla na autobus, pak už moc ne. Přítel ji ze mě cítil ještě asi hodinku potom, ale ani tak to s výdrží není žádný zázrak. Nenechala jsem se ale odradit a příští den zkusila vůni zachytit vazelínovým trikem! Na zadek jsem si ale nesedla. Vůni jsem sice cítila o něco déle, po cca hodince se ale příjemná vůně změnila něco, co mi nepříjemně připomnělo parfémované vložky.
TEST - JAKO DEO SPRAY
Po takové zkušenosti už jsem se nechala poučit a zkusila ji ráno necáknout na krk, ale do podpaží. (Sice jsem pak celý den vypadala úchylně, jak jsem si k tomu podpaží neustále čuchala, ale... tak co.) V tomto případě už jsem byla překvapená, a dokonce i příjemně! Vůně mě krásně osvěžila a nabila energií, také jsem vůbec neměla ten nepříjemný pocit, že se potím, a hlavně - i po několika hodinách jsem necítila pot, ale jen jemný závan jasmínu.

Jak bych svoje zkušenosti tedy shrnula? Mezi hlavní klady vůně patří výrazné aroma jasmínu, to, že je příjemně energizující a jako deo sprej se osvědčila. Cena je také velice příznivá, pohybuje se myslím od osmdesáti do té stovky za 75 ml. Pokud ji ale hodláte používat jako klasickou toaletku, pravděpodobně vás zklame, to stejné, pokud nemáte rádi jasmín. Já bych ji jako deo spray klidně i doporučila, volba je ovšem na vás :)

3 komentáře:

  1. vypadá krásně :-)

    Zvu vás všechny na giveaway, ve které můžete vyhrát úžasné sérum na řasy určené pro zhuštění, prodloužení a větší objem řas :-).

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jo, tak jako já jsem popravdě docela překvapená, že je to deodorant :D já bych to totiž ani nezaznamenala a šplíchala bych to tradičně na krk, tričko a všude možně, jen do podpaží ne :D

    Jinak teda.. já čuchala v drogérce k té oranžové, a ta mi docela voněla :) Tak si půjdu začuchat asi i k té zelené :-)

    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sakra, oranžová je jediná, ke které jsem nečuchla :D

      Vymazat