27. 4. 2015

Kousek léta v antibakteriálním gelu od Manufaktury

Taky tak milujete léto jako já? Ten krásný čas, kdy se jen tak můžete vyplácnout na zahradu s nějakým koktejlem a chytat bronz, kdy se nudná tradice ve formě sprchy stává neuvěřitelně osvěžujícím luxusem, kdy je meloun málem nejlevnější ovoce a ještě ve tři ráno je světlo? Nejradši bych měla takové dny po celý rok, to ale bohužel zařídit nejde. Kousek léta si s sebou ale tahám v kabelce...
Tenhle malý (no, malý, na poměry antibakteriálních gelů je to docela obr) zázrak od Manufaktury se vyznačuje jednou hlavní charakteristikou, kvůli které jsem si ho taky koupila - vůní. Má být mojitová, taky že je mojitová, a na rozdíl od většiny vůní na rukou nezesmrádne, ale voní snad ještě lépe. Voní mně, příteli i spoustě kamarádek, takže to asi nebude jenom moje maniactví do máty. Máta je vážně cítit poměrně výrazně, stejně jako citron (limeta), který jí sekunduje v pozadí. 

Sice jsem neprošla žádným výzkumem, takže vám nijak nedokážu, jak je na tom s čištěním rukou, jedna věc je ale jistá - pocit čistoty navodí. Nemám problém se najíst, přetřít si rtěnku nebo cokoliv jiného. Ruce ale nevysušuje ani nijak nezmastí, už chvíli po použití můžu dělat úplně cokoliv - bez nepříjemných pocitů. 
Navíc - jsem jediná, komu se tak líbí ten obal? Příjemná, přesně vystihnutá kombinace kýče a minimalistického designu tvoří něco, co se člověk vážně nestydí vytáhnout na veřejnosti... občas se dokonce přistihnu, že na balení zírám s tupým úsměvem. Na těch limetkách je něco chytlavého. 
Pěkné složení (s tea tree! kdo mě sledujete, víte, že ten já můžu:) už je jenom takovým milým bonusem ke všem kladům, které jsem vypsala výše. A zápory? Za víc než půl roku užívání jsem našla jen jeden - původně se mi cena zdála docela vysoká, nechtěla jsem za něco, co budu používat po litrech a za chvíli ztratím, dávat něco přes stovku. Nakonec jsem zjistila, že gelu skoro neubývá a něco takového bych si ztratit nedovolila - a ta stovka se mi x-krát bohatě vrátila. Hned jak dojde, letím pro další!

10 komentářů:

  1. tea tree! to vsechno vysvetluje. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JEN tea tree? A kdes nechala mátu?! :D

      Vymazat
  2. Netušila jsem že Manufaktura dělá i tohle. Vůně mochita je teď in.
    S létem máš pravdu. Sluníčko, melouny a světlo.. to je prostě nádhera

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to taky netušila, ale když jsem to zjistila, tak jsem tam nalítla s nosem nažhaveným a vytaženou peněženkou :D

      Vymazat
  3. Manufakturu môžem a chystám sa od nich aj kúpiť niečo mamine na Deň matiek :)

    theVandasdiary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď jsi mě inspirovala! To je dost dobrý nápad... :D

      Vymazat