9. 4. 2015

InstaSnídaně I.

Posledních pár postů se očividně snažím blog přehltit kosmetikou, takže jsem si řekla "dost" a pro odlehčení sem hodím pár instafotek mých instajídel. Co mám instagram, hrozně mě baví si s jídlem hrát a řešit i takové maličkosti jako zarovnání kokosu na arašídovém másle :) Jinak bych ještě ráda podotkla, že ne všechny fotky se na instáč vážně dostaly, ale všechny jsou oříznuté a projeté filtry, i když jsem je nakonec nepublikovala.
#MojeOvesna v obědové porci - aneb když jeden den od čtvrté odpoledne nejíte, další ráno je poměrně krušné :D Byla ale výborná, spouuusta ovesných vloček, kokosu, máku a na ozdobu arašídové máslo, borůvky a banán :)

 Po hodně dlouhé době jsem dostala chuť na slanou snídani, tak jsem vytvořila celozrnný toustový chleba s vajíčkem, rajčetem a bylinkama. Jak vajíčka normálně nemusím, tak v této kombinaci jsem je milovala, asi to brzo zopakuju :)

 Po Velikonocích, které byly plné cheat days, jsem si dopřála extra zdravou snídani - smoothie z jogurtu, dýně, jahod, banánu a pomeranče. Deštníček jsem náhodně našla doma a brčko je z úžasné sady smoothie brček z Ikei! Já je prostě musela mít :3

A... voilá. Tohle je asi nejúžasnější a nejpěknější snídaně, kterou jsem si kdy vytvořila. Základem jsou domácí ovesno-kokosové placičky (lívanečky? palačinky? whatever), dozdobené medem, malinami, borůvkami, mákem a samozřejmě ještě spouustou kokosu. Jak to tak vidím, asi si zítra přivstanu :D

Na závěr tu mám ještě doporučení na tyčinku, kterou jsem objevila právě dnes: New Bar, příchuť tvaroh a podmáslí. Mělo by se jednat o český výrobek s minimálním obsahem lepku a bez bílého cukru; základ tvoří rýže, mléčné výrobky a cukr třtinový v polevě. Je to taky věc moc dobrá, jenže za 17 korun/33 gramů jsem si ji tak nějak pořád nechávala ujít... dokud ji nezlevnili na 8,- a to už jsem neodolala! :)
Složení :)

4 komentáře:

  1. Ty mi ani nemluv, po tvých foodinspiracích mám vždycky chuť vyjíst celou ledničku :))

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, ještě jsem nesnídala a po těchto fotkách už asi budu muset vylézt z postele a něco si dát :D. Vše vypadá skvěle!! :)

    http://esveronica94.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji :) A opožděně dobrou chuť :D

    OdpovědětVymazat