3. 4. 2015

In&Out - březen 2015

Jak jste si mohli všimnout třeba podle počasí venku, které vzalo apríl až moc vážně, máme tu další měsíc, což znamená, že se to na blozích bude hemžit všemožnými shrnutími a bilancemi a statistikami za uplynulý měsíc. A hádejte co? Nehodlám být úplně out, takže... u mě takovou statistiku najdete taky! Rubriku jsem pojmenovala netypicky anglicky, In&Out, protože Dovnitř&Ven mi nepřišlo zrovna moc znělé :)

Taaaak jo, tady to je. Velké shrnutí a srovnání. Vlevo produkty spotřebované (4 + 7 vzorečků), vpravo produkty nové (8, stydím se). Tak se na to pojďme podívat...

Novinky jen tak nějak v rychlosti shrnu. Začátkem měsíce jsem byla nakouknout do YR, z kterého jsem samozřejmě odešla s malinovým balzámkem a grepovým sprchovým gelem. Balzámek mám vyzkoušený a je skvělý, gel skvělý určitě bude :) Miss sporty řasenka a vůně byla sada, kterou měli v Tetě za 150,- a já ni jak na potvoru narazila zrovna, když jsem si zapomněla řasy nalíčit. Jsem křupka, co víc říct :D O Cien lip butteru už jsem jednou psala, s Essence quattro paletkou mám jen nejlepší zkušenosti a tahle byla ve výprodeji za krásných 30 Kč. Ta tmavá krabička vlevo je Oriflame set na obočí - dárek od maminky k MDŽ :) A to nejlepší nakonec - Dermacol paletku korektorů už nehodlám dát z ruky!

Spotřebovaným už věnuju trošku víc času. Jak už to tak na blozích bývá, udělám si tak okýnko pro takové minirecenze u věcí, které neplánuju recenzovat samostatně. Jinak by mě vážně zajímalo, proč prostě nejsem schopná spotřebovat nic z dekorativky, a to očividně ani za zlaté prase nebo podobnou motivační odměnu...

Sensodyne pasta na zuby je stálice všech stálic. Nikdy jsem nevěřila reklamám a bitvám o to, která zubní pasta je nejlepší, ale potom, co mi ji zubařka (po mém dlouhém a vyčerpávajícím boji s věčně krvácivými dásněmi) doporučila a najednou bylo po problému, už mám jasno!

Dermacol AR, Sprchový gel Irish coffee - klasika, tyhle sprchové gely proběhly v několika vlnách všemi blogy a neminuly ani mě. Kávový jsem si prostě koupit musela a i když jsem nejdřív měla problém se sžít s tou sladkou vůní, nakonec jsem si ji zamilovala a je mi docela líto, že už došel :/ (A stejně mám na Dermacol sprcháčích nejradši to, že se nemusí otáčet hlavou dolů, když dochází :D)

Palette Deluxe odstín 562 - nějak tu zrzavou barvu udržovat musím :) Ze všech mnou vyzkoušených barev asi nejvíc smrdí, vždycky se v té koupelně málem udusím, ale taky mým vlasům vyhovuje asi nejvíc. Naprosto miluju jejich olejovou masku na vlasy!

Lékařská vazelína - hahaha, ne, není to vtip. Taky bych se ještě před nějakou dobou smála, než jsem objevila využití vazelíny a od té doby mi tu nesmí chybět. Namátkou bych zmínila napatlání na suchý obličej nebo na paty, na které teda zatraceně trpím. Nejvíc mi vyhovuje asi tahle, protože nemám moc ráda věci v kelímku... a bohužel, většina vazelín na trhu je zrovna v tom kelímku :/

Vzorečky už vezmu jen rychle. Oriflame optimals (dva krémy vlevo a jeden dole uprostřed) mi docela vyhovují, tyhlety vzorečky jsem si schovávala na cesty a přišel čas je konečně využít. Na druhou stranu Avon Solutions prostě nesnáším, ty nejsou pro moji pleť ani omylem - proto jsem jim našla nové využití. Věděli jste, jak úžasný účinek má hydratační denní krém na čerstvě epilované nohy? A Avon sérum a Weleda krém (který vypadal sice super, ale nebyla jsem si jistá, že mi neublíží vzhledem k odhadovanému stáří tak čtvrt století :D) dopadly tak nějak podobně... :)

5 komentářů:

  1. Balzámy YR jsou top! Mám kokosový a pomalu mi dochází, takže plánuju další (plus ještě ten malinový, ale ten spíš na léto, až nebudu mít náladu na rtěnky, protože trošku barví). A shodou okolností jsme si teď s mamkou taky koupily grepový sprcháč YR :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou, já je tam očuchávala hrooozně dlouho a nemohla jsem vybrat jen jeden... (a přísahala jsem, že se tak pro 4 ještě vrátím :D). Ale taky mi teď malina odpočívá ve stojánku, protože jsem furt samá rtěnka a lesk... stejně tak chudák barevný Labello, na to jsem se taky vykašlala :/
    Jůůů! Já dlouho váhala, kávový byl silný lákadlo :D

    OdpovědětVymazat
  3. Super srovnání - takhle jsem to jinde ještě neviděla :)
    Každopádně, ráda bych vyzkoušela tu paletku korektorů od Dermacolu.

    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  4. kávový sprcháč od Dermacolu úžasně voní :)
    zajímala by mě ta vůně od Miss Sporty, určitě udělej recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ketrin - děkujiii, teď jsi mě potěšila :)) Do té paletky určitě jdi, je skvělá a hlavně se dá koupit, ne jak legendární a věčně vyprodaná Catrice (na tu jsem měla políčeno původně :D). Možná schystám recenzi :)

    Ronny - voní, zamilovala jsem se :3 Rozkaz! :)

    OdpovědětVymazat