21. 4. 2015

Hydratační denní krém Oriflame z řady Essentials

Asi před měsícem jsem spotřebovala denní krém, kterého stačilo tak málo, že byl skoro nespotřebovatelný, a tím pádem mě už dělí jen jeden jediný kelímek od matujícího Dermacolu, od kterého jsem si nakradla vzorečky v Parfums a od té doby jsem byla pevně rozhodnutá, že ten krém budu používat. Hádáte správně: ten jeden jediný kelímek je přesně ten, o kterém bude dnešní recenze. 

Hydratační denní krém Oriflame Essentials s vitaminem E, tak zní celý název (ona je ve světě nějaká soutěž o nejdelší název?) krému, kterým mě (s dalšími několika produkty) podarovala mámina kolegyně a kamarádka loňské Vánoce. Což o to, darované kosmetice na silikony nehleď, s pleťovými věcmi od Oriflame mám skvělé zkušenosti a krém vypadal natolik univerzálně, že jsem jej bez obav zařadila do škatulky "vyzkoušet". 

Nyní, po tom cca měsíci používání, si dovolím vám tento krém představit, protože i když to není žádný revoluční objev ani zázrak, který vám pleť během pěti minut naprosto spraví, za to představení stojí. 

První, co mě překvapilo (příjemně!) bylo množství krému. Kelímek byl úplně přeplněný a ani teď, po měsíčním každodenním používání, mi nepřišlo, že by z něj nějak extrémně ubylo. Pokud jste typ člověka, který mění krémy každé dva týdny, asi vás to naštve, já ale koukám i na finance a za mě je to plus. Dalším příjemným faktorem je konzistence. Je trošku máslový a trochu víc našlehaný - každopádně se lehce vtírá, na pleti netvoří povlak a ani není nijak těžký. Na jaro a léto naprostý ideál.
Podle výrobce je i hydratační. Já na suchou pleť netrpím, takže stoprocentně potvrdit nemůžu, ale rozhodně ji nevysušuje. Tím se dostávám k dalšímu bodu programu, tentokrát prvnímu mínusu - sice nevysušuje a nemastí, ale ani nematuje. Pokud tedy máte mastnou pleť a chcete ji krémem upravit, tímhle to asi nezvládnete. 
Plusů už bylo dost, přesuneme se k záporům. První, toho si všimnete hned po první aplikaci: nijak zvlášť nevoní. Je cítit mírně krémově, mírně chemicky a to je asi tak všechno. Mně to docela vadí, protože se ráno budím s rozhoupaným žaludkem a čistím si pleť gelem s vůní moře, což tomu taky nepřispívá... no, a krém mi to nezachrání :D Další zápor, a tenhle je hodně subjektivní je ten, že krém je v kelímku. Na jednu stranu mám přesnou kontrolu nad množstvím, na druhou stranu to nesnáším, protože... sakra, hygiena!
Profi fotka složení... vypsané a čitelnější najdete tady :)
Když sečtete a podtrhnete plusy a mínusy, vyjde vám krém, který sice není žádný zázrak, ale za zkoušku stojí (protože většina mých mínusů je subjektivní a někomu se suchou pletí může vyhovovat více). Navíc jsem byla tak hodná a zjistila, že v sedmé kampani Oriflamu stojí něco okolo 60,- (normálně asi 120,-), což už se docela vyplatí! :)

4 komentáře:

  1. Oriflame moc nepoužívám :'o většinou se držím bebe a na špatné dny mám soothing cream od body shopu (a nečekaně se u mě najde i pár krému určených pro malé děti ehm ehm :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bebe? :D To znám jen jako sušenky :D Věci pro miminka jsou the best! <3

      Vymazat
  2. Tento krém jsem používala už před delší dobou... docela mi sedl a byla jsem s nim spokojena :-)

    OdpovědětVymazat