1. 4. 2015

Gastro v Brně - Suzie's

Po delší pauze, způsobené primárně mojí neschopností rozvrhnout si čas a velkým pracovním i osobním vytížením (dá se říct, že nastala i menší krize) jsem zpět s novou rubrikou. Nazvala jsem ji Gastro v Brně (po vzoru stránek typu Nuda v Brně) a ráda bych do ní publikovala recenze na podniky, které jsem navštívila, vyzkoušela a pokud možno i nafotila... Moje první recenze bude, díkybohu, pozitivní :)

Do Suzie’s jsme se s přítelem dostali v podstatě náhodou. To tak mého drahého napadlo, že bychom navečer v den výročí mohli jít někam posedět (podotýkám – napadlo ho to ráno na výročí) a já si vzpomněla, že jsem něco četla o skvělé restauraci v centru. A taky, že tam bývá nátřesk, takže jsem se celý zbytek dne modlila. 

Kupodivu jsme trefili hned napoprvé („já říkala, že mám v hlavě GPSku!“) – první plus, nemám úplně v oblibě restaurace, které musíme dlouho hledat :) V příjemné náladě jsme vešli dovnitř… a zůstali takřka bez dechu. Tahle restaurace je uvnitř nádherná. Příjemná, útulná, retro americké bistro (venkovské), ovšem s puncem luxusu a jídelníčkem high class restaurací. Prostředí, ve kterém prostě chcete zůstat, doplněné příjemnou hudbou.
Úžasný steak s rajčátky, mozzarellou, sušenými rajčaty a smetanovými bramborami :)
Dalším výrazným rysem je již zmíněný jídelní lístek. Uspořádaný, výběr obrovský (od všeho něco, nejvíc samozřejmě pizzy – mňam), lákavá víkendová nabídka a hlavně – úžasná cena! Když si člověk uvědomí, kolik surovin bylo použito, jak milou obsluhu mají, jak obrovská je to porce a jak výborné to jídlo je, tak je tahle restaurace ještě podceněná. 

Jídlo je pak kapitola sama o sobě. Úplné umělecké dílo, pastva pro oči i chuťové pohárky. Snad ještě nikdy jsem ze žádné restaurace neodcházela tak šťastně přejezená (a i přes svůj přeplněný žaludek mě vážně napadlo, že si dám to stejné ještě jednou :D). Měli jsme steaky - já kuřecí, přítel vepřový, a můžu říct, že přesně tak chutná dobře připravené maso. Mňam, mňam a ještě jednou mňam. O takových drobnostech typu "lepší pesto jsem nejedla ani v Itálii" už ani nemusím psát. Co můžu doporučit jsou domácí limonády - výborné, tak akorát sladké, v litru limči nám plavalo aspoň 40 malin a byly ozdobené čerstvou mátou.
Vepřový steak v prosciuttu s hranolkami :)
Co ještě říct? Asi jen, že v Suzie's jsme určitě nebyli naposled a pravděpodobně se stane mojí preferovanou restaurací na různá posezení.

A jak vypadá celková bilance?

Klady:
+ jídlo (velká porce/super cena, chutné a krásné)
+ prostředí, hudba
+ dostupnost
+ wi-fi pro každého závisláka :)
+ obsluha
+ možnost objednat bezlepkovou verzi jídla (nezkoušela jsem, ale měli to v jídelníčku :)

Zápory:
- toalet se trochu nahledáte :)

Žádné komentáře:

Okomentovat