23. 3. 2015

Pastelka na rty z Lidlu

Dnešní článek začnu poněkud netradičně; sdělením. Mám ráda Lidl. Ať už jako obchod s potravinami či módou, která je mi ale v 98 % případů tak o dvě čísla větší. Není tedy nic divného na tom, že právě tam jsme se v pátek večer vydali nakoupit. Vozík se uspokojivě plnil, když jsem si náhodou vzpomněla, že bych se mohla jít podívat po sójové omáčce. A pochopitelně, protože já jsem já, jsem se sklonila k omáčce... a když jsem se vztyčila, držela jsem v ruce tenhle balzámek/rtěnku. 
Když jsem ji vyzkoušela poprvé, bylo to před obchodem na ruce, docela jsem se zděsila, co jsem to zase koupila. Barva šla na ruce vidět docela minimálně, alespoň na první přetření, a balzámků mám doma nejen dostatek, ale přímo nadbytek. Naštěstí byly moje obavy marné. 

Po pořádném vyzkoušení doma před zrcadlem si totiž tenhle pastelkový zázrak nemůžu vynachválit! Největším kladem je asi to, že nevysušuje, naopak jemně hydratuje, a má příjemnou konzistenci. Trošku to poslední dobou s rtěnkami přeháním, a výsledkem je fakt, že mám přesušené rty (a ať balzámuju jak chci, někdy v půlce týdne na to většinou zapomenu)... Další příjemnou vlastností, která stojí za zmínku, je bezpochyby barvička. Je krásná - mám odstín Sweet raspberry (03) a docela mi tu malinu i připomíná.
K docílení takové barvičky je ale potřeba kapku větší vrstva, čímž se dostávám k první nevýhodě. Musím rty třeba pětkrát přejet, abych se dostala k požadované barvě - což není takový problém, ale dovedu si představit, jak rychle bude ubývat :( Nicméně, ani v té větší vrstvě nelepí. Dalším se záporů je také obal - je takový obyčejný, plastový a mám pocit, že písmo z něj poměrně rychle zmizí. Naštěstí jsem jej nekupovala kvůli obalu. 
Na ruce - vzadu jedno přetření, vpředu cca 3 přetření
Jak bych své dojmy z Lip butteru shrnula? Za tu cenu (výprodejová, cca 49,-) mi určitě stál; i kdyby měl sloužit jen jako balzámek, tak se rozhodně vyplatí. Pokukovala jsem i po korálovém, ten jsem tam nakonec nechala, neslušel by mi :( Myslím si, že ve své kategorii se jedná o poměrně slušný produkt, vyhovuje mi v některých aspektech možná i víc, než třeba nude odstín od Astoru. Doporučím? Určitě.

2 komentáře:

  1. Kupoval jsem si ji pre dvema tydny a jsem nadsena. Mamca zas z lesku. Vubec by me nenapadlo, ze to bude tak fajn kosmetika :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Já Cien úplně miluju - pokud jsi ještě neměla tu čest, tak určitě vyzkoušej jejich tělová másla v kyblíčku, jsou skvělá! A jejich šampon mým vlasům sice úplně nesedl, ale lepší čistič štětců bych za 30 korun těžko pohledala... :))

    OdpovědětVymazat